niet mijn muzieksmaak maar toch eens wat geprobeerd om iets dancy's gepolijst te maken..
hoewel ik niet denk dat dit mijn muziekdoel is heeft iemand misschien nog tips qua opbouw of sounds ofzo?
Als je het niet leuk vind om te maken, waarom maak je het dan?
Even terugkomend op het nummer, wat een teringbende heb je er van gemaakt. Het klinkt echt als allemaal loopjes die een paar seconden aan staan en dan for no reason weer plotseling wegvallen, het mist samenhang, het mist heel veel samenhang.
niet mijn muzieksmaak maar toch eens wat geprobeerd om iets dancy's gepolijst te maken..
hoewel ik niet denk dat dit mijn muziekdoel is heeft iemand misschien nog tips qua opbouw of sounds ofzo?
je zegt eigenlijk dat het je weinig interesseert maar je vraagt toch om tips ik weet nutuulk ongeveer al waar het werklijk om gaat maar ik geef anderen ook nog ff een kans om het te raden nutuulk...
Ha, eindelijk maakt Bass eens fatsoenlijke muziek!!
'k Vraag me altijd een beetje af of je 't serieus bedoelt of meer als 'aanklacht' als je iets dance-achtig maakt, maar goed..
Als 't serieus is:
Beetje hetzelfde als snelle bami: iets meer samenhang zou wat beter overkomen; nieuwe loopjes/geluidjes wat subtieler in laten komen, etc. Sommige geluiden zijn zeker wel leuk.
Als 't niet serieus is:
Kom kom, dat had veel slechter en/of duidelijker gecunt
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.