Kneelz
Reuzebonk
Omdat ik nog wat dingetjes mis die ik graag zou willen hebben leek het me geen slecht idee om dit met doepfer modules te verwezenlijken. Ik had in ieder geval graag een cvlfo gehad, een multimode filter en ik zag bij het ronddwalen op de site een leuke sampler/wavetable.
Het gaat dan dus om de A-147, A-112 en de A-106-6.
Ik heb er verder totaal geen ervaring mee en zelfs maar een 10 minuten ooit met een doepfer systeem kunnen pielen maar er zijn hier vast wel mensen die me kunnen vertellen of deze modules de moeite waard zijn. Oja, ik gebruik het in combinatie met dark time/energy, mc202 (met verschillende cv ingangen), ms10 en wat diy modules (o.a. 2x LPF).
Of slecht idee?
Het gaat dan dus om de A-147, A-112 en de A-106-6.
Ik heb er verder totaal geen ervaring mee en zelfs maar een 10 minuten ooit met een doepfer systeem kunnen pielen maar er zijn hier vast wel mensen die me kunnen vertellen of deze modules de moeite waard zijn. Oja, ik gebruik het in combinatie met dark time/energy, mc202 (met verschillende cv ingangen), ms10 en wat diy modules (o.a. 2x LPF).
Of slecht idee?

. Moet ook nog wat in huis halen om het in te bouwen en dan nog een voeding dus meer als 3 modules zit er vooralsnog niet in... maar daar kan altijd nog verandering in komen... Ik denk dat ik een los busboard bij doepfer bestel en de kast m.b.v. supermoduul spul ga maken . Die kant en klare kasten van doepfer vindt ik nogal overpriced namelijk. Voor de voeding moet ik nog even één en ander uitzoeken maar alles bij elkaar moet het toch een stuk goedkoper kunnen. Wordt voor nu dan het VCLFO en hoogstwaarschijnlijk het waspfilter met de waveshaper, daar kan ik voor nu even het meeste mee en dan ga ik de rest van het jaar doorsparen om er een kleine onafhankelijke synth van te maken, of toch iets anders... maar daar heb ik nog wel even de tijd voor om over na te denken.