Negative Plus
This is bat country !
Volgens mij voldoet de elektron octatrack wel aan je eisen.....
Ik zou zeggen een afrader als alles in 1 oplossing.
Dit is een groovebox/sampler/fx unit wat opzich best belovend klinkt, maar midi editen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
workstation/keyboard? ingebouwde begeleiding, sequencer, soms zelfs sampler. Kan je al zeker een idee vrij uitgebreid vormgeven.
'Alles' wat je bij songwriting kan tegenkomen, tja... Dan moet je ook oa een strijkorkest huren, voor het geval dat...![]()
Ik zou zeggen een afrader als alles in 1 oplossing.
Dit is een groovebox/sampler/fx unit wat opzich best belovend klinkt, maar midi editen ?
...en audio recorden ? (ik bedoel dus géén samplen...).
Die worden toch maar gebruikt voor compressie, distortion of het samplen van die oude meuk.geen plugins........ mist 90% v/d huidige functionaliteit... handig.........

...Het is bedoeld voor ondersteuning tijdens een workshop songwriting die ik deze zomer in mijn tuin ga geven.

Eigenlijk valt alles wat je opnoemt af omdat het geen totaal oplossingen zijn, ja je kan lekker schetsen met zon 505 of esx maar een hele klant en klare track? Wordt al moeilijk.Ik zie wel de lol van het hebben van een soort totaal oplossing voor het maken van tracks zonder computer. Voor zover ik weet zijn dit de opties:
Radikal Technologies Spectralis
Korg ESX of EMX
Roland SP-606, MC 505, MC 808 of MC 909
Electron Octatrack
Yamaha RS7000, Rm1x
Akai MPC series: 1000, 2000, 2500, 5000
E-mu SP-1200 (voor 12 bit awesomeness)
ik zal er vast een paar gemist hebben, vult u maar aan!
)
Yamaha RS7000 voor de midi
Harddisk recorder voor audio.