Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@hooihuis idd die k5m obsure voor lopper vd k2000 ..ofso?
ga m ens tsjekkeren
hadjij nou ook een ensoniq fizmo [paars monster?
ook soon ronbeknde waves machien
![]()
Aparte synth, maar o.a. vanwege een aantal bugs in de bediening die ik nogal storend vond heb ik hem toen weg gedaan.Is een tg33 dan niet veel gerser. Dan trek je toch ook meteen die fm sounds in huis voor de betere bottom end. Die k1 is toch met name het stapelen van pcm dingetjes. Beter ja wat is eigenlijk beter. Ik vond mijn epiphone nep strat ook beter dan een al wat mindere nep strat van squier.
Is als alternatief voor de k1 trouwens de spectra niet een optie.
Er moeten toch een hoop van die dingen in kasten kelders en zolders liggen???Ik was vroeger een fervent K1 hater maar toen kreeg ik een K1RII van monopoly en kocht meteen een K1M erbij, als je een beetje programmeert haal je er echt hele mooie geluiden uit, heel mistig en met een raar soort digitaal 8 bit warm karakter, zeker als je er wat delay overheen pleurt
Dit soort geluidjes dus http://www.moosleybay.com/mosslanding.mp3
en natuurlijk de machtige diepe pad strings van LFO LFO wat notabene gewoon een preset is uit de K1
LFO - LFO (Leeds warehouse mix) - YouTube
Enfin ik heb geen K1M meer en de K1RII gaat naar chinetti aangezien ik liever een keyboard versie heb