Kawai K1 II, Korg X5D gezocht

Status
Please reply by conversation.
@hooihuis idd die k5m obsure voor lopper vd k2000 ..ofso?
ga m ens tsjekkeren
hadjij nou ook een ensoniq fizmo [paars monster?

ook soon ronbeknde waves machien
8~

@hooihuis idd die k5m obsure voor lopper vd k2000 ..ofso?
ga m ens tsjekkeren
hadjij nou ook een ensoniq fizmo [paars monster?

ook soon ronbeknde waves machien
8~

De K5 (ik heb de module, de K5m) is eigenlijk een voorloper van de K5000 serie.

En een Fizmo rack heb ik inderdaad wel gehad, maar dat is echt jaren geleden :) Aparte synth, maar o.a. vanwege een aantal bugs in de bediening die ik nogal storend vond heb ik hem toen weg gedaan.

Is een tg33 dan niet veel gerser. Dan trek je toch ook meteen die fm sounds in huis voor de betere bottom end. Die k1 is toch met name het stapelen van pcm dingetjes. Beter ja wat is eigenlijk beter. Ik vond mijn epiphone nep strat ook beter dan een al wat mindere nep strat van squier.
Is als alternatief voor de k1 trouwens de spectra niet een optie.

Die spectra heeft niet die coole darth vader achting look. TG33 is cool maar heeft net niet de digitale warme dekensound van de K1.

potsodeju het lijkt wel makkelijker om een Juno 60 of jupiter 8 te vinden dan een Kawai K1II en X5D misschien dat mensen niet eens de moeite nemen om het te verkopen ofzo :koffie: Er moeten toch een hoop van die dingen in kasten kelders en zolders liggen???

Die dingen liggen natuurlijk te rotten bij oom jelle met zijn keyboard hobbie.
Check dan [url/=http://muziek.marktplaats.nl/keyboards/522250570-kawai-k1-digital-synthesizer-piano.html?return=eJwtjdtqwzAQRP8lEL%2FFshS7NjImOOQf%2BqzaKha6ol2TS%2Bm%2Fd1XyMpyZnWGV5PLHyGYEKVouD6BVXrZxQ0ySMRuTDrVX2WJySiHUwTG%2Fv4y2Jx1OJgDm3euAOjCrn19R5RXY0ne83tC7y8NNvFphwng8z%2Fx4vjqSuRdDQVGw%2B0%2BR8GUSIXyv8O6mkjYEng5zoD%2FZLKX9IDsMYmiLeZJpP%2FquFWWyvyf2TmDVXRkyEUhnUaW0T02VIuASVz0JIdrb52H8%2FQOMRU%2Fr&df=1&fta=eNotzj1vwyAQgOH%2FwpAZzhDwIW%2BZu3aMMB%2BpFRyjYCduo%2Fz3nt1uD3A6XocaXxUNsuWezw%2BXK7MVhdDI1tyJQ6jdPKGwWaAGYzOgVnSa8WcotqZAs7bMyO1Y8LaM8T54m1c0Boy0%2BRvlUSsJtiw0cn3i1T3dYKc6IBxKWTp%2BKFOd%2FRRiBwDy9Ln9LpEVd4nMDrS8YoNsCH9ZoJCBEMa0Oq0guOibBCvwFIz2khAjOO8Joe%2B9ihuU7END6JWLR0FoU2hkIJijlJz2cK1a42FHY5IhCN9zuhHJQOvCBtrdSrdXUNA8FRfqOcfbZf7aQjk9tMhGt563dsoNezwgc09mP%2F75YNYhx9f7%2FQvvwHC3&fta_ind=14&fs=1]hiero[/url]

hiero ook nog een kork

Hebben ze in la geen internet of zo, jelle en sjeng sturen ze graag op naar the usa schat ik zo in.

Darth vader look inmiddels onderkend in Frisia:

"Met vele opties is deze Kawai veel inzetbaar en val je zeker op, op het podium!"

ok die X5D had ik over het hoofd gezien maar eens op geboden, maar geen K1IIs op veilingkijker allemaal k1s.
en hij hoeft niet verstuurd te worden naar Los Angeles Ik kom gewoon weer terug hoor

Ik was vroeger een fervent K1 hater maar toen kreeg ik een K1RII van monopoly en kocht meteen een K1M erbij, als je een beetje programmeert haal je er echt hele mooie geluiden uit, heel mistig en met een raar soort digitaal 8 bit warm karakter, zeker als je er wat delay overheen pleurt
Dit soort geluidjes dus http://www.moosleybay.com/mosslanding.mp3

en natuurlijk de machtige diepe pad strings van LFO LFO wat notabene gewoon een preset is uit de K1
LFO - LFO (Leeds warehouse mix) - YouTube

Enfin ik heb geen K1M meer en de K1RII gaat naar chinetti aangezien ik liever een keyboard versie heb

hoezoo kwamen er eiglijk zulkse lkkre string presets ..uit soon simple kawai k1 en bv niet de kawai, k4

toch de aparte envelopes ..met hold d8ik ..en waves combi ...zit idd geen filter of chorus in

deze persoon ..heeft wel redlijk duidelijk / mooi demootje gemaakt ..div patches

de K1 II die te koop stond aan de belgische kust heb ik vorige week gekocht, waarvoor mijn welgemeende excuses.

iknow some one willingh to kill you ,..;-] if hes evear get back from states
:engel::engel:

Ik ben ook wel fan van de K1 (en heb hier de spacey K1m) ...

check dit even:

8)

Status
Please reply by conversation.
Back