Gezocht/Wanted: Vermona DRM

Status
Please reply by conversation.

bmot

Nieuwkomer
Hi,

I'm looking for a first generation Vermona DRM drum machine - not the new models, only the one from around 1989 with the sequencer. It must have the EPROM upgrade fitted too. Needed for use live, so must be 100% working with no "problem" buttons or connections.

Collection might be possible in Holland, I am located in Muenster near the Dutch border. Otherwise I will of course be happy to pay for the postage.

thanks

Nederlandse (google) vertaling

Nederlandse (google) vertaling

Bericht door een moderator:
De voertaal op SF is Nederlands, gaarne de advertentie even aanpassen. Alvast bedankt en succes:)

Ik weet niet hoe het eerste forum post te bewerken. Hier is een nieuwe een in het Nederlands (ik hoop dat het ok gelezen)

Hi,

Ik ben op zoek naar een eerste generatie Vermona DRM drum machine - niet de nieuwe modellen, alleen die van rond 1989 met de sequencer. Het moet de EPROM upgrade te voorzien. Nodig voor het gebruik wonen, moet dus 100% werken met geen "probleem" knoppen of aansluitingen.

Collectie mogelijk zou zijn in Nederland, ben ik gevestigd in Münster vlakbij de Nederlandse grens. Anders zal ik uiteraard graag te betalen voor de verzendkosten.

bedankt

ik eerst;-]] hehe

:dubbel: :dubbel: :dubbel:

I found one, 350 Euros! woohoo!!

Sorry, ik schreef dat in de verkeerde taal.
Ik vond een DRM voor 350 euro. Mod, sluit de discussie onderwerp.

Status
Please reply by conversation.
Back