9V DC 500mA adapter gezocht

Status
Please reply by conversation.
ik heb wel een 9Vdc 700mA liggen.
dat kan ook, je apparaat trekt er dan toch niet meer dan 500mA uit.
Het is niet zo dat adapters het maximum altijd afgeeft, dat hangt gewoon van de belasting af.
inclusief verzendkosten als pakket 10 euro

groet

Richard

Je kan ook met je apparaat naar de kringloop of met een multimeter en daar ff een halen :)

k ben zelf bezig om de oude adapters met transfo en die warm worden,
te vervangen door nieuwe met een 'chopper' voeding,,

'K ben die in de carrefour - hypermarkt gaan halen,,,

Alé, geen idee of dat allemaal 100% is, maar 'k moest toch enkel oude multi voltage adaoters vervangen

Nog altijd op zoek.
Het is voor een MC-202.
Heb een bij komende vraag ook. Is een AC/DC adaptor daar ook goed voor of mag het enkel DC zijn. Ben bang op mijn grijsbliepbakje schade aan te richten door een verkeerde. Bedankt Grtn

Volgens mij kun je beter je MC202 verkopen voordat je 'm molt :D
Er zijn enkel AC/DC en AC/AC adapters. Jij MOET een AC/DC adapter hebben, anders is 't einde verhaal voor je 202. Beste koop je een originele van Boss, velen zullen beamen dat die voor net iets minder ruis zorgt. En anders ga je even naar de elektronica boer, waar ze in multi variant te krijgen zijn. 9v op 500mA is niet zo zeldzaam hoor. Maar wel op dat 'ie op 9 volt 500mA is, niet minder (meer mag weer wel).

Sowiso DC, maar ik heb er al een AC van het zelfde voltage ingestopt, maar niet voor lang zeker minder dan 30sec . Ik was normaal gewend adaptors direct met het apparaat mee te krijgen. Dus daar wist ik niks van dacht 9Volt is 9Volt en daarmee gedaan. Is hij nu naar de haaien ? Want ik lees net dat dit het meest schadelijkst is, fuckk.. ! Is dit te herstelen ja of nee dan. Wat ben ik toch stom geweest..

brrrr, amai, da's ni zo slim !!!! Hopelk steekt er een zekering in !!??

En maar 500mAh voor een MC-202 !!?? dat lijkt me veel te weinig ???
Neem maar een 1000mAh !!
Kost mss toch maar een paar euro's meer, of toch de universele adapters...

Te veel maH ken geen kwaad, te weinig wel !!?? Ja toch ???

Dat laatste klopt wel ja.
Een zekering.. Kenden ze dat al in 1983? Ik hoop het. Ik overweeg zelfmoord te plegen. Kon ik nog beter met 450 euro mijn reet afgekuist hebben, dan was het geld misschien nog nuttig geweest.

MC202 is AC-DC, net als de band...

Volgens mij heb ik bij zo'n beetje alle adapter apparatuur al wel eens de polariteit verkeerd om gehad, staat er vaak niet eens op... DAT maakt dan ook meestal weinig uit omdat ze een ompoling beveiliging gebruiken (bij mijn foutjes waarschijnlijk wel in ieder geval).

AC op een DC lijkt me een minder fijne opzet. Hoewel ik dat wel eens verkeerd om heb gehad zonder schade, gelukkig. Kutadapters ook altijd. Ik heb er hier zelfs één waar AC-DC opstaat maar waar ik via de multimeter alleen AC sec. meet. weird...

Maarruhhh, zekeringen kenden ze al wel n '83 ja, hoewel je geen zekering tegen gaat komen zoals je ze nu waarschijnlijk voor je ziet, zal dan meer een soort van beveilingsschakeling of component zijn. Als het kapot is, dan is het heus wel te maken dus die 450 ben je echt niet kwijt. Maar ik vermoed dat als je alsnog de juiste adapter vind, hij gewoon zal werken.

Met andere woorden; ga hem nu niet ook nog openslopen of andere dingen proberen maar neem morgen een dagje vrij en ga de juiste adapter halen, Primair 220VAC, Secundair 9VDC (tenminste, daar draai ik hem op).

SUCCES!!!

Dankjewel Kneelz. Ik ga morgen 6x 1,5 C batterijen kopen, tenslotte werkt hij ook hierop. Als dit niet werkt dan vrees ik het ergste. Zoniet dan koop ik de adaptor van die reactie hierboven! Ik ga hier allesinds slecht van slapen en misschien na morgen nog slechter. Laten we hopen :)

Ik snap dat zoiets kut voelt ja maar als hij op batterijen niet werkt wil dat nog niet zeggen dat hij niet op een adapter werkt. Meer kans dat hij op een adapter werkt als op batterijen want als iemand de batterijen er te lang in heeft laten zitten... Heb je geen winkel in de buurt waar je een adapter kunt kopen dan???

Vandaag naar adaptors gezocht in de stad hier. Zelfs niet inde betere muziekzaak. Dan maar gezocht naar 6 C batterijen stond ik daar aan de kassa voor schut: 57 euro????????????? Ik heb ze direct teruggeven. Mijn vriendin haar vader heeft nog een goede. Eens testen met die dan.

bestel gewoon een originele Roland/Boss. Die zijn 25-30 euro. In de handleiding staat welk model psu je moet hebben.

Vandaag naar adaptors gezocht in de stad hier. Zelfs niet inde betere muziekzaak. Dan maar gezocht naar 6 C batterijen stond ik daar aan de kassa voor schut: 57 euro????????????? Ik heb ze direct teruggeven. Mijn vriendin haar vader heeft nog een goede. Eens testen met die dan.

Als je nou die link van Rockpalace in deze thread had bekeken, had je 'm gisteren al in huis kunnen hebben. Waarom zo aanrommelen?

Status
Please reply by conversation.
Back