muzikanten gezocht in Utrecht

J3773

- = +
Ha!

Ik wil weer meer muziek gaan maken, en ben op zoek naar mensen om samen dingen mee te doen. Dus, wie heeft er zin om een keer te jammen? gewoon om te kijken of er een klik is. Stijl kan van alles zijn, maar vandaag heb ik zin in iets tussen de Beastie Boys en Medeski,Martin&Wood.

Ik speel zelf bas, gitaar, beetje toetsen. Dus, speel je toetsen, gitaar, trompet, of zing je of maak je beats, en heb je zin om te jammen, laat wat horen!

Bij voorkeur in Utrecht.

Groetjes Jelle

ps: hier wat eerder werk http://arie-wubbothesoundtrack.bandcamp.com/

Ik woon zelf in utrecht maar ik denk niet dat je een zestienjarige in de band wilt.

Laatst gewijzigd:
Hey,

Ik woon in Maarssen, spoel toetsen en Medeski Martin & Woods spreken mij wil aan.

bedankt allemaal!
@Hahahadracula: 16 jaar is op zich geen probleem, maar je naam en plaatje doen me vermoeden dat de muziek misschien niet je smaak is?

ik hou ook van rock, hard rock, progessive rock. folk, klassiek en symfonische muziek

Ik speel een beetje toetsen, bas maar meer drums.
Ik heb wel interesse.

Niels

Lijkt me leuk om een keer weer nieuwe muziekcontaten op te doen in Utrecht. Ik speel zelf niet echt een instrument goed, maar klooi aan met beats, toetsen, basgitaar en trompet.

Ik ben de komende maand bezig om een plaat af te maken, dus nog even geen nieuwe afspraken en dingen. Maar over een maandje of twee lijkt het me leuk om een keer in de keuken bij iemand anders te kijken.

Ik maak oa:

van vorige album, voornamelijk sample based. Inmiddels maak ik iets rustigere muziek ;)

remix waar niets van het origineel meer inzit. Pieter de Graaf heeft de akoestische piano loop gespeelt, ik de rest (vocals, drums, rhodes, synths, trompet etc).

Remix voor Skiggy.

Remix voor Q4

En soms, maak ik dit:
http://vimeo.com/11493904

Maar meer mensen zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik zoek dus geen mensen voor een bandje. reageer dus ook als je wel tijd hebt om eens te jammen of een keer mee te doen met een projectje.

-Jelle

Cool, nieuwe generaties die progrock waarderen. Er is nog hoop :D

Ben er mee opgegroeit. maar naast dat, het is ook gewoon lekker luisteren!

Back