Vermona customer service

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Wil even vermelden dat de customer service van Vermona echt top is! Moet een dode pot vervangen in een DRM1 MKIII en de pot wordt gratis en voor niks naar me toegestuurd!
Had via hun site een bericht achtergelaten dat ik een dode pot had in een DRM die via eBay was aangekocht en zonder blikken of blozen zenden ze me een pot....top!

Das ist Deutsche grundlichkeit....sonder ß....

Ik had geklaagd over wat storing en overspraak op mijn MK II, ze boden aan hem kostenloos te repareren als ik hem opstuurde (zonder bon, na enkele jaren over garantietermijn).

Ja, soms loopt het fantastisch he. Zo moeilijk als Dell deed toen mijn monitor binnen garantie stuk ging, zo snel stonden ze met een nieuwe aan mijn voordeur toen hij lang buiten garantie nogmaals stuk ging. En zoals eerder deze week gemeld had ik ooit een MIDI probleempje met een tigdehands en toen ook al lang verouderde Kawai K1M. Ik stuurde Kawai een mail met wat detailvragen over de MIDI implementatie op dat ding. Binnen de dag een vriendelijk, uitgebreid en correct antwoord.

Zo'n customer service is erg goed voor de mond-aan-mond reclame!

Het kost een aardige cent, maar verder is het ook netjes van Roland Benelux hoe vlot ze je oude synths aannemen en (laten) repareren.

Wat een aardige gasten bij Vermona....maandag lag dus al een envelope in de bus met daarin niet 1 maar 2 potmetertjes....daarbij een persoonlijk bericht van Thomas......echt top dit!

:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back