Kawai r50

Nou, ik geef je er 45 euro inclusief verzenden voor (als ie het nog doet). Stuur maar een pb als je interesse hebt...

Origineel geplaatst door n0_key
Nou, ik geef je er 45 euro inclusief verzenden voor (als ie het nog doet). Stuur maar een pb als je interesse hebt...

Ik weet dat ie nog wel geluid geeft, maar e.o.a. idioot heeft er een potmetertje opgemaakt zodat je van bank kunt switchen. Hij ruist ook als de Noorderzee... Maar ik weet niet of dat aan de fabricage ligt of aan ouderdom. Ik zal hem eerst eens ff testen...

Fox.

de mijne heeft geen potmeter en ruist niet, dus da's niet standaard zo. misschien de potmeter?
ik vind het een leuk ding trouwens, ik doe er bijna geen ruk mee, maar hij ligt wel lekker in de hand om even een paar drumpatterns in te rammen.
bovendien weten 'cabaretkenners' :r niet wat ze zien als ik 'm aansluit bij een optreden, hahaha.

Lekker 1985-achtig

Lekker 1985-achtig

Kheb hem net ff intern schoongemaakt, en hij ruist inderdaad niet, maar sommige geluiden zijn een beetje zacht en soms teveel naar één kant gefaded... Maar, het is wel een lekker 1985 Italo-bakkie zeg! Oude geluiden, pure nostalgie...

8)

Ik heb de twijfelachtige eer om nog wel eens een r100 te mogen strelen (zie tag). Ik kan nou niet echt zeggen dat je daar blij van wordt of zo....:confused:

Back