Rumocool Genk België. Lid sinds 3 Maart 2011 Berichten 117 Locatie Genk (B) 12 mei 2012 #1 Hallo, wie heeft er nog een Korg Z1 te koop staan ! Mvg.
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 12 mei 2012 #2 Rumocool schreef: Hallo, wie heeft er nog een Korg Z1 te koop staan ! Mvg. Zie meer... letje wel ff op t board .. sommige heeb gemiste kansen
Rumocool schreef: Hallo, wie heeft er nog een Korg Z1 te koop staan ! Mvg. Zie meer... letje wel ff op t board .. sommige heeb gemiste kansen
Rumocool Genk België. Lid sinds 3 Maart 2011 Berichten 117 Locatie Genk (B) 12 mei 2012 #3 En in het Nederlands Begrijp er geen jota van! Mvg.
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 13 mei 2012 #4 ;-]] ollandese voor jouw khad r eentje die dus t oude sound / moeder board had ..en dus niet syncte ..met midi clock das een gemis op zoon mooie synth want dat is t wel sc6 fff google ..is wel te vinden vanaf welk serie nr ...t probleem verholpen is
;-]] ollandese voor jouw khad r eentje die dus t oude sound / moeder board had ..en dus niet syncte ..met midi clock das een gemis op zoon mooie synth want dat is t wel sc6 fff google ..is wel te vinden vanaf welk serie nr ...t probleem verholpen is
Pepertje Ouwe rot Lid sinds 9 juni 2008 Berichten 2.045 Locatie Amsterdam 22 mei 2012 #5 Rumocool schreef: Hallo, wie heeft er nog een Korg Z1 te koop staan ! Mvg. Zie meer... Heb er eentje voor je zo je nog niet voorzien bent. Mail me maar.
Rumocool schreef: Hallo, wie heeft er nog een Korg Z1 te koop staan ! Mvg. Zie meer... Heb er eentje voor je zo je nog niet voorzien bent. Mail me maar.
Rumocool Genk België. Lid sinds 3 Maart 2011 Berichten 117 Locatie Genk (B) 28 mei 2012 #6 Hoi Pepertje, bedankt voor het aanbod,ik zag het in deze topic maar toen was ie al gereserveerd. Mvg.
Hoi Pepertje, bedankt voor het aanbod,ik zag het in deze topic maar toen was ie al gereserveerd. Mvg.
Pepertje Ouwe rot Lid sinds 9 juni 2008 Berichten 2.045 Locatie Amsterdam 4 juni 2012 #7 Sorry maar hij is idd afgelopen donderdag op gehaald door de eerste reageerder.