Yamaha RX 5

Status
Please reply by conversation.

DD626

Stamgast
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goedwerkende Yamaha RX 5

Als u er nog eentje in de aanbieding heeft.,., dan hoor ik het graag.

m.v.g.
David

rx5. rx7

rx5. rx7

hoi, ik heb een rx7 staan. ik hebooit de rx 5 weggedaan omdat ik gek werd van het cartridge systeem en de rx 7 gekocht, die heeft alle samples van alle yamaha cartridges gewoon on board. hij mist de mixer en de extra outputs.
kwa sounddesign, en datis waar het mij om gaat, zijn ze bijna hetzelfde, de rx7 heeft wat andere parameters dan de rx5. eigenlijk wil ik m niet echt kwijt maar ik heb een ander apparaatje op het oog, dus hij mag weg voor 125 vaste prijs. het ding ziet eruit als nieuw, voorzover dat kan met een ongeveer 25 jaar oude machine.

laat maar weten

Is dat niet een beetje veel geld? Of zitten ze al weer in de lift tegenwoordig?

eur.200 incl. alle cards is een leuke prijs :)

paar maanden geleden verkocht ik een rx5 + 2 cards voor eur.165 :)

de prijs voor de rx5 zit in de lift ....
imo gaat ie snel richting de 707...
de rx5 is uitgbreider met edit mogelijkheden dan de 707 alleen de makkelijke roland tr 16 steps sequencer ontbreekt

eur.200 incl. alle cards is een leuke prijs :)

paar maanden geleden verkocht ik een rx5 + 2 cards voor eur.165 :)

kochter eentje voor 75 gld;-]]
leuke machiene ..wist knie dat de rx7? toch alle sounds ins zich heeft hoeveel dan ?
meeer dan 64 ?

en d8 dat de rx5 12 bit was de rest rx en drum bakken 16 bit
:engel:

@ R-ond: meer dan 64 sounds, dacht 99. i.i.g. alle cards, zelfde 12 bit grit.
interne delay is ook leuk, je moet ze eigenlijk allebei hebben, de rx5 en de rx7: in verhoudi g tot de rx5 zijn er zijn intern wat kleine dingen weggehaald en bijgevoegd...
aansturen met een elctribe voor als je zin hebt in de xox interface

grappig hoe sms303 maar blijft roepen dat ze duurder worden. hebbie aandelen ofzo :)

grappig hoe sms303 maar blijft roepen dat ze duurder worden. hebbie aandelen ofzo :)
nope... ik had er 3 en nu nog maar 1 :)

2-3 jaar geleden vond je de machine (met of zonder cards) nog wel eens voor eur75-100....
maar die tijd is imo echt voorbij...
net als de tijd dat ik voor een tr707 incl. adapter en manual eur.135 betaalde :)

' tijden' of een mazzeltje? je kan ook met aandelen gaan handeen, als geld is waar t om gaat...

Ik heb er vorig jaar nog eentje voor 100 euro gekocht, wel zonder cards helaas.

Status
Please reply by conversation.
Back