Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand ervaring met Cubase 6(.5) onder windowsXP? Volgensde systeemeisen zou je minimaal win7 moeten hebben.
Zeg nou zelf, liever windows XP dan vista 64 bit als je geen geld wilt/kunt uitgeven aan een nieuwe pc. Het is crisis jonge !!
win 95 zat er nog tussen, daar lijkt het nog meer op.Gevoel .... tja, het is maar net wat je er persoonlijk aan koppelt hé.
Dus dat is geen reden vind ik.
1. huidige systeem werkt goed, kost niks extra's. Upgraden wel (hardware en software)
2. 64 bit/extra ram niet nodig op het moment.

Maar terugkomend op mijn vraag: Ik bedoel dus niet de systeemeisen maar zijn er hier mensen die C6 onder XP hebben lopen? Zo ja, wat is dan hun ervaring? Lopen de VST's, loopt het soepel etc etc. Dat soort items.
Heeft iemand ervaring met Cubase 6(.5) onder windowsXP? Volgensde systeemeisen zou je minimaal win7 moeten hebben.
Keuze lijkt me niet moeilijk.....
Dan mijn volgende vraag, waarom wil je persé met cubase 6 werken en niet bij 5 blijven tot je naar een windows 7 machine kan ? Dat doe ik.
ja maar jij werkt niet met xp denk ik. Is een vraag aan topic starter.
Ging allemaal prima. In middels ben ik al lang weer over op C6.5 op W7 x64. Nu crashed ie overigens ALTIJD bij afsluiten...hihi.