jx3p faders

ruuud

Stamgast
ik ben mijn jx3p stevig aan het opknappen. wat gesneuveld lijkt zijn de brilliance slider en de sensitivity/edit slider (dikke middelvinger voor de vorige eigenaar die de fadercap had vastgelijmd).

heeft iemand die 2 sliders liggen? of zijn ze compatibel met andere rolands? de 101 misschien? ook zoek ik nog 2 zilveren fadercaps..

oh man.. hoe heb je die losgekregen? ik weet niet waarmee mijn jx3p fader vastgelijmd zat, maar uiteindelijk brak de fader af en zit het uiteinde nog steeds in de fadercap.. grrrr...

jx3p is weer 100%. switches via vintageplanet.nl, fader en fadercaps via synthsnstuff.com, die ook nog een maxikorgswitch voor me had. beide goeie gasten, en beide op 10 minuutjes fietsen..

Dat synthsnstuff kende ik geeneens....thnx meteen ook maar ff gemaild voor me 3p fader....:okdan:

ik kwam 'm ook toevallig tegen via een advertentie op ebay. blijkt dan dichtbij te wonen en ons vroeger ook nog weleens op kraakfeestjes te hebben zien spelen. de faders waren bijna op geloof ik..maar de brilliande en editfader zijn uitwisselbaar, heb ik ook gedaan, je hebt alleen een klik in het midden.

Dat klikje kan trouwens ook verwijderen hoor....fader ff open maken en dan het balletje + veertje wat binnen in de fader shaft zit verwijderen....
Ik doe dit regelmatig bij SL1200's......

Back