Waldorf AFB16, waar blijft ie?

Lacrosse

Rise of the Machines
Al enkele maanden toont Waldorf de AFB16 filterbank op haar site en de release zou toch in Maart plaatsvinden??
Is er iets bekend over vertraging en een eventuele oorzaak? De audiodemo's zijn ook al tijden 'Available Soon'! :confused:

afb_rendering_small.jpg

Jij kent de Waldorf interpretatie van "soon" nog niet, moet je hun forum maar eens lezen... Gevoelig onderwerp :D

vapor

vapor

misschien is het wel een vapor product.( product dat uiteindelijk nooit gereleased wordt).

Bij Thomann.de is -ie leverbaar. Net onder de 2.500 E.

Ik heb begrepen dat Waldorf een beetje in de financiele penarie zit. Dat zal ook wel meespelen...

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
:confused:

Mijn fout, ik dacht dat ik van de week hier had gelezen dat ze overgenomen zijn en onder een andere naam verder gaan, maar blijkbaar zit ik er aardig naast.

Origineel geplaatst door n0_key
Mijn fout, ik dacht dat ik van de week hier had gelezen dat ze overgenomen zijn en onder een andere naam verder gaan, maar blijkbaar zit ik er aardig naast.

Dat was Music City. Of is dat hetzelfde als Music Store?

Wat wordt er toch vooral ook veel gezwetst hier. Terwijl die filterbank dus inmiddels zo'n beetje overal leverbaar is worden we ingewijde gemaakt over de financiele problemen bij Waldorf en winkels die overgenomen zijn terwijl ze dat niet zijn. Misschien eerst eens even ECHT zelf beschikbaarheid apparatuur checken voordat je je insiders info afvuurt ?

Origineel geplaatst door conso
Wat wordt er toch vooral ook veel gezwetst hier. Terwijl die filterbank dus inmiddels zo'n beetje overal leverbaar is worden we ingewijde gemaakt over de financiele problemen bij Waldorf en winkels die overgenomen zijn terwijl ze dat niet zijn. Misschien eerst eens even ECHT zelf beschikbaarheid apparatuur checken voordat je je insiders info afvuurt ?

Als de FB overal leverbaar is heeft Waldorf niet echt begrepen wat marketing is want wat is nou belangrijker voor een filter dan een paar online demo's? Heeft iemand of SF al een demo gehoord van deze filterbak?? Denk het niet. Wel een beetje lastig orriënteren zo op basis van een paar lullige foto's :confused:

Thomann heeft vaker apparatuur in hun catalogi opgenomen die nog niet leverbaar zijn (de beruchte MAM Taurus bijvoorbeeld). Maar als ze een leverdatum noemen op hun website ("binnen 24 uur verstuurd" ofzo), dan mag je ervan uitgaan dat ze hem in voorraad hebben. Maar een dergelijke opmerking kon ik zo snel niet vinden bij de AFB en/of Taurus bij Thomann.

..hij is schijnbaar ondertussen leverbaar voor Windows..

Plug-ins die d'r alvast bij zitten;

Origineel geplaatst op de Waldorf site
Waldorf Rot Analog Filter Step Sequencer (included with AFB16)
Waldorf PPG Wave Red Wavetable Synthesizer (included with AFB16)
more AFB16-compatible software is already in development.

en:

Origineel geplaatst op de Waldorf site
PC: min. P3 500 MHz, WinXP with min. 128 MB RAM, USB 2.0
Mac version will follow later this year

ik vind 't niet echt slim van ze om onder Windows alleen op XP uit te komen maarja..

de Waldorf site

Origineel geplaatst door oozi
hè? win2000 is toch op winNT gebaseerd en zodoende minder geschikt voor midi e.d.?

Eumm Windows 2000 is NT versie 5.0 en XP is NT versie 5.1

Klik maar eens rechts op deze computer en dan eigenschappen.

Back