Feedback Outlet Verkoop!!

De PCMCIA kaart is voor extra geheugen voor patches.

De uitbreidingset van de NL1 geeft 8 extra voices en daarnaast dus de mogelijkheid om patches op een kaart op te slaan ipv alleen intern of via sysex dump op een computer

ga er maar vanuit dat alles demo of onverkoopbaar is, anders was het wel samen met de andere voorraad herverdeeld over de overige filialen.

ga er maar vanuit dat alles demo of onverkoopbaar is, anders was het wel samen met de andere voorraad herverdeeld over de overige filialen.
Ik denk het niet. Ze verkopen spul uit het Apeldoorn Filiaal juist voor cashflow. Hoeft niet per se onverkoopbaar spul te zijn lijkt me.

Ik zit ze al een uur te bellen maar ik kom er niet door heen, heb ook wel iets op het oog en wil het reserveren.

Hmm, wel grappig: je ziet nu allemaal bakken 2e hands te koop die in 't feedbackkrantje voor minder weggaan.

Feedback ruïneert de 2e hands markt zo...

:D

Reserveren zal niet gaan vermoed ik, zal wel "wie het eerst komt die het eerst maalt zijn" net als vroegah bij Feedback.
Dus zet je tentje maar vast op, ik kom wel koffie brengen, woon er vlakbij haha

Had gemaild, maar ze hebben precies 1 nord rack 2x staan voor 399 =(, geen idee of het een demo is trouwens.

Had gemaild, maar ze hebben precies 1 nord rack 2x staan voor 399 =(, geen idee of het een demo is trouwens.

Deze Nordrack 2X is een winkelmodel, wel verwacht Feedback nog enkele stuks over een week of 3..
Reserveren uit het outlet krantje is niet mogelijk.

Hmm, wel grappig: je ziet nu allemaal bakken 2e hands te koop die in 't feedbackkrantje voor minder weggaan.

Feedback ruïneert de 2e hands markt zo...

:D

alleen maar gunstig als je wil kopen :D

kreeg em vandaag ok, staat ook een 8-voice expansion+pcmcia voor dacht Nord Lead 1 voor €29 ofzo.

Het is wel de laatste model

begint op zaterdag 2 juni, ik ga vrijdagavond met de tent ernaar, dan wil ik ook gewoon de eerste zijn :duivels:

Ik ben er al :mega:

Ik vermoedt zo dat feedback wel eens op het punt staat om om te vallen. Hou met eventuele garantie aanspraken wel rekening mee.

Feedback omvallen, dat gerucht heb ik in de wandelgangen bij een andere importeur al gehoord ja. Weet niet of het ook voor M-Works van toepassing is. Garantie zal wel niet zo'n heel groot probleem zijn voor merken als Yamaha en Roland maar voor de kleinere merken weet ik het niet.....

Het grootste deel van de aanbiedingen is maar voor 1 of enkele exemplaren wat nog in de winkel staat. De Kurzweil SP2XS uit de folder is vorige week al verkocht dus die is er niet meer. De Kurzweil PC2R voor 299 euro is ook wel leuk maar je moet dan nog wel zelf een voeding erbij regelen want die hebben ze niet meer. En dat is natuurlijk een speciaal ding met een plug met 4 pinnetjes....Dat soort aanbiedingen dus. Maar wie weet heb je geluk en staat er toch iets moois op je te wachten.

Wie gaat er toch al 's ochtends naar toe en wil 100 euro verdienen door voor mij iets te kopen?

Back