Dinsync vcf303

Patat Met

TB or not TB
Net een mailtje van Paul gekregen met een video van z'n komende vcf303 module.

Ik vind het een redelijke kloon zo op het 1e gehoor. Maar wat mij zo aanspreekt is dat je voor het geld van een echte 303, je een modulaire 303 kloon krijgt met de analoge sequencing van de Make Noise Rene en PPB. Ik kom zowaar in de verleiding om 1 van m'n 303's te verkopen....

Handige verkoop techniek: Eerst mensen warm maken voor je product. Een verkoop lijst samenstellen. Dan pas onderdelen gaan bestellen. Als de modules klaar zijn kan de 1e op de lijst betalen, kan nr 1 dat niet dan komt die onderaan te staan en krijg je een nieuwe kans.
Paul weet zeker dat z'n modules verkocht worden en je betaald pas als de module er echt is.

Klinkt leuk, kan alleen geen verkoop iets vinden, jij een idee?

ik schat rond de 150 of zo of zelf ietsje meer
staat al lang op de lijst, ik koop alles van paul

HOI
ik heb zelf een modulare 303 gebouwd , zelf ontworpen pcb,s hij kan ook als vco (4x) module en vcf module los in mijn geval heb ik er een geheel van gemaakt met adaptervoeding zoals het origineel en iets zwaardere voeding ( voor de 4 vco,s )
ik heb net nieuwe filmpjes op youtube staan plz check ze .
:kanaal arjan brink ,filmpje : motm tb 303 clone test modular diy 4vco
wat vind je ervan ?????????

Hoi analog dreamer, waarom start je zelf niet een topic in het zelfbouw forum? Lijkt mij handiger..
Gr bazzie

Trackie vol met OSC303 en VCF303:

http://soundcloud.com/paul-coomans/xtract

Klank van de hele track of speciaal de 303(s)? De 303 is OSC303 -> VCF303 -> WMD multimode VCA. De VCA wordt licht overstuurd. Er zit ook een software galm op. De derde 303 zit software oversturing op.

Back