Ja, heb aparte hardware setup voor als ik niet over zulke dingen wil nadenken.
Maar ondertussen lukt het programmeren van de bcr2000 zo goed dat ik er bijna verslaafd aan word
En heb me er ook door moeten worstelen toen, maar nu is het allemaal zo duidelijk.
Je hebt ook 16 midikanalen, als je die zinvol gebruikt en je weet op welke je bcr en op welke je plugin stuurt
valt het allemaal reuze mee.
Als ik niet alle knoppen op 1 preset krijg maak ik er gewoon nog een 2de die er net achter ligt en als je dan een ander midikaneel gebruikt kan je je 128 CC's opnieuw gebruiken.
Of als je een multitimbraal instrument hebt kan je dus tenminste 16 voices achter elkaar beleggen.
Zo heb ik elke functie van Stylus RMX belegd op de bcr, daar ben ik idd. wel 2 weken aan bezig geweest maar dat rendeert zich 2 jaar later nog steeds.
1 van de leukste dingen die ik ermee gemaakt heb, was een stepsequencer waar de led's meelopen op de bcr.
Hiervoor heb ik WOK's Clockwork plugin laten aanpassen zodat je de led's ook kon toewijzen aan CC's.
Aan een preset voor de sylenth1 ben ik ook begonnen maar als je de jouwe verkocht hebt, maakt het niet meer uit.
Ik heb er ondertussen 2