Reason Rack Extension verzameldraad

OMG OMG OMG OMG :D:D:D:D:D:D

hij komt eraaaaaan ....... (nog even wachten).

Final_PredatorOnly.jpg

http://www.robpapen.com/predator-re-screenshot.html

De looks zijn een stuk minder flashy als het origineel natuurlijk, maar dat maakt mij geen reet uit.
Als de klank maar net zo goed is :D

112290_Rob%20Papen%20Predator%201.5.jpg

beetje laat, maar wel te gek dat reason gebruikers nu eindelijk eens 3rd party stuff kunnen gebruiken.

en die achterkant krijg je niet als je vst gebruikt :{

Alles aansturen met de predator arps bv.
Of 4 matrix pattern sequencers de cv ins inrammen van de predator :halleluja

Ik zat hier al een tijdje op te wachten inderdaad, ik weet dat ik met de vsti erg tevreden was.
Schijnt dat hij 32x oversampling gebruikt, dus eindelijk eens een dikke uitgebreide synth.

Stuk of 4 in een combinator gooien, 12 osc mayhem jongeh !

jeuzus, dat wordt bij mij een zooitje :) 12. ssjjj! inderdaad mayhem chaos! :)

en die achterkant krijg je niet als je vst gebruikt :{

Alles aansturen met de predator arps bv.
Of 4 matrix pattern sequencers de cv ins inrammen van de predator :halleluja

Ik zat hier al een tijdje op te wachten inderdaad, ik weet dat ik met de vsti erg tevreden was.
Schijnt dat hij 32x oversampling gebruikt, dus eindelijk eens een dikke uitgebreide synth.

Stuk of 4 in een combinator gooien, 12 osc mayhem jongeh !

vet. maar met de meeste vst's kun je toch ook de midi-out pakken en dat weer routen naar andere tracks?

Dit lijkt me trouwens wel meer opties hebben, wordt tijd dat VST dit concept... jat eehh. overneemt :)

met vst's kan je niet even alle midi cc's doorrouten naar specifieke functies per module/synth in zoiets als een combinator. Daar is wat omslachtiger programmeerwerk voor nodig waarbij je soms zelfs buiten je DAW ommoet denk ik, zoals PureData. Daarnaast zijn de meeste vst's zo gesloten dat ze geen andere outputs hebben dan alleen audio en een vaste cc parameter voor een paar knoppen.

En dan nog het overzicht houden ondertussen en de mogelijkheid hebben om je betreffende patch op te kunnen slaan. Wat dat betreft is Reason echt onverslaanbaar vind ik. [/fanboy]

Er is weer iemand bezig met iets nieuws als RE :)

The Resampler is a unique Reason Rack Extension providing aliasing distortion and quantization, typically referred to as bit crushing. The Resampler goes beyond the typical fixed rate resampler and simplistic quantizer providing flexible algorithms used in modern DSP applications. Own Reason? The Resampler is available in the Propellerhead Rack Extensions shop.

http://blamsoft.com/rack-extensions/resampler/

3D_Promo_Square-300x300.png

Alles lijkt op een grote grap maar volgens één van de pheads is het wel echt serieus een ontwikkelaar.

wat nieuws over u-he:

Yeah, hehe, we had a little breakthrough yesterday. There was a little issue that prevented us from doing an essential step in the development phase, hence I never fully understood the workflow. So we set there with a crowd of brains interconnected and went through things step by step. Once we figured out what we've been missing it was actually quite okay.

Nevertheless, we're not keen on slapping standard elements onto the ui. We're going for a whole new look to squeeze things into 2 or 3 rack units, without it being "just scaled down".

As I tweeted, we're pushing Uhbik-A (reverb) through the process now. Once it works / looks good, we'll line up the rest.

Zou tof zijn als je per spoor een rack kon bouwen... nu zit alles in 1 ding, nu wel combinator... maar blijf t lastig vinden. wel gaaf heur die extensions.!

Dat is precies wat ik doe. Als je in een andere track dan dezelfde kant op wil gaan is het combi laden en hopakee, alle routing staat er. En heb je meer nodig dan kan je met copy paste alles wat je over wilt zetten naar de nieuwe track plakken.

final design van uhbik-A is vrijgegeven door u-he, stuk overzichtelijker dan eerst:

UhbikA-RE-New.png

Hij wordt komende week aangeboden aan pheads voor testen, dan komt ie in de shop !
Hoop dat deze ook goed klinkt, het verschil tussen tsar-r en rv7000 was ook best behoorlijk (beter stereobeeld vooral).

Back