De legendarische smurf

Status
Please reply by conversation.
ik probeer te vinden een synth ook uit die tijd (dacht ik..)

gericht op dance...blauw met een rechtop staand control panel net zo als de Korg MS-20.

ziet er mooier uit dan wat het kan geloof ik...

ik heb hem: Roland EG-101

nee, dat is niks..

heb je t over de roland jp8000

De Yamaha AN1X heeft een tijdje mijn aandacht getrokken voor aanschaf...
en ik was nu benieuwd naar de overeenkomsten met die JP-8000

ik had ooit een Virtigo Indigo I. maar dit soort synths passen toch niet goed bij mijn muziek.

De yamaha AN1X lijkt nog het meest analoog warm te klinken. als ik zo lees op internet.

ja daarom wil ik m zo graag!
geweldige sounds, makkelijk ding en veel effecten.

De An1x is mijn main synth, ik gebruik hem on-stage en in de studio - hij gaat nooit meer weg. Simple en perfect te bedienen, goeie sound etc. Lekker keyboard ook!

ja, maak me maar weer jaloers

smurf

ja surf, ik ben nu echt niet aan het smurfen

nogsteeds opzoek

maar nu eventjes serieus, als je een yamaha an1x in prima staat hebt liggen heb ik er wel 250 euro voor over

Misschien eens smurfen op de Yamaha CS1x. Die smurft ook die heerlijke smurfkleur!

Of natuurlijk de Yamaha RM1x sequence smurfer. Is niet alleen synth, maar kan je ook andere dingen mee smurfen.

ik heb al lopen smurfen op de yamaha cs1x maar dat is niet echt iets voor mij. als ik er 1 voor onder de 100 euro kan vinden koop ik m natuurlijk wel.
ik ga nu even kijken naar de yamaha rm1x...
die heeft geen keys dus die valt zoiezo af:P.
de korg radias is opzich ook nog wel te doen, jammer dat ie niet blauw is.

ik heb al lopen smurfen op de yamaha cs1x maar dat is niet echt iets voor mij. als ik er 1 voor onder de 100 euro kan vinden koop ik m natuurlijk wel.
ik ga nu even kijken naar de yamaha rm1x...
die heeft geen keys dus die valt zoiezo af:P.
de korg radias is opzich ook nog wel te doen, jammer dat ie niet blauw is.

Heb heel lang een RM1x gehad, wel jammer inderdaad zonder keyboard, maar met een midi keyboardje er aan is hij echt wel heel vet te smurfen. Vooral de sequencer is smurftastisch!

Heb ook een Radias. Ook heel erg vet! Sequencer is minder dan de RM1x, maar daar is ie ook niet voor gesmurft. Als synth heel erg vet, met heel veel opties en modulatiemogelijkheden! Ook leuke drums en een goede vocoder! Alleen qua prijs niet echt te vergelijken met een AN1x en hij is niet blauw nee!

Smurf anders ook eens naar een Alesis Micron (kleine broertje van de ION, maar met dezelfde engine)! Heb je ook in het blauw en die smurft ook wel erg goed! Zeer goede synth met ook weer drums en vocoder en heel wat goedkoper dan een Radias (heb er een paar maanden geleden een gekocht voor 170 euro).

ik vind dan de micron iets te klein( het is wel een leuk verjaardags kadotje btw :P) de ION komt dan meer in de buurt. maar de reden waarom ik me ogen had gezet op de an1x is omdat ie vrij veel geluiden heeft en 61 toetsen heeft en tevens ook omdat ie blauw is en ik dat wel vet vind:mega:.

De

Yamaha DJX I

is ook blauw!!! (en vet dun!)

ik wil de mijne heel graag kwijt. helaas heb ik er ooit een hoop mee gedaan en nog te veel Files waar hij in is gebruikt. kan niets verzinnen om dat makkelijk op te lossen...

moet hem dus houden..tegen wil en dank! :?

nee ik had die yamaha djx al bekeken maar das echt niks voor mij :P.

maar dank zij Anglès heb ik wel weer een nieuwe synth op me wilikhebbe lijstje.
yamaha an1x
roland jp-8000
korg radias
alesis ion (en maybe de micron ook).

wie een vreemde snuiter, ik? komt van de man die zo nodig moet vermelden dat ie een links dragen lid is. brz staat zeker voor ben rukken zat of niet?

Status
Please reply by conversation.
Back