De legendarische smurf

Status
Please reply by conversation.
IK kan je dan ook de Yamaha DJX ontzettend AFraden!

is voor kinderen.

wie een vreemde snuiter, ik? komt van de man die zo nodig moet vermelden dat ie een links dragen lid is. brz staat zeker voor ben rukken zat of niet?

Ik had het over Marsmusica, maar voor wat het waard is ben jij ook wel een vreemde snuiter als je zo reageert.
Veel plezier met het zoeken naar je synth sjimmie.

grtzzz

groetjes:mega:
maar moet zeggen dat die yamaha djx er wel plezierig uit ziet voor boogschieten!

Ik had het over Marsmusica, maar voor wat het waard is ben jij ook wel een vreemde snuiter als je zo reageert.
Veel plezier met het zoeken naar je synth sjimmie.

grtzzz

de laatste dagen hier op dit forum gaan voor mij helemaal niet meer over leuk communiceren over ditjes en datjes in de wereld van muziek/geluid..

en dan nu weer ben ik een vreemde snuiter. leg eens uit!

jaaaa, daar had ik ook al naar zitten kijken met me groten smufen ogen!

Wat valt er uit te leggen, hoe zwaar wordt er getild aan de term "vreemde snuiter"....

er is ook altijd nog de meest betaalbare mini synth op de markt, de korg monotron delay

delay nee ik bedoel duo...wat 1 biertje allemaal wel niet kan doen met een jonge man

nee ik heb gewoon een smufen fetish :P

Om in de blauwe sferen te blijven: misschien een Oberheim OB12, PPG Wave of een Dave Smith Poly Evolver! Dik en blauw!

Of als je portomonnee niet zo meesmurft een Novation Ultranova of natuurlijk de Rob Papen Blue VSTi!

me portomonee is niet al te dik :P maar ik had indeed ook al naar een aantal noavtion's zitten kijken, klinken opzich wel goed.

De eerste Korg MS2000 was metaalblauw gesmurft, en die smurft vanbinnen nagenoeg identiek aan de MS2000B. De klank moet je wel liggen; het was niet echt mijn smurf.

dat soort gesmurf smurf ik vaak op het smurfforum.
eventjes iet minder smurferig nieuws, ben gesmuft van me examen nederlands :( op 0,3 smurf.
mag m hersmurfen maar dat kost veel van me vrije smurf

Status
Please reply by conversation.
Back