[electro] TFHats - Bath salts

Mooie geluiden (as always), inderdaad beetje als mid-80s Depeche Mode. Vind het een leuke track met een coole duistere sfeer, maar vocals zouden er van mij echt in mogen om het wat meer body te geven.

Yep, inderdaad! Hmm, dat is misschien wel waar, maar vocals vertellen een verhaal (en daar houd ik persoonlijk van). Misschien moet je Pablo eens vragen, dan is de DM style helemaal voorzien :D

Zat net op je website te kijken, leuk. Speel je wel eens live?

Yeah klinkt bekend :)

Gewoon eens doen! OK, leuk - ik houd het in de gaten!

Hehehe bath salts, ik kwam er met wat doorzoeken achter dat het een andere naam is voor meow meow, wat gewoon een of ander chemisch nep XTC prutje is wat ik allang een keer geprobeerd heb. Verder niemands gezicht opgegeten in ieder geval :doei:

gewoon een of ander chemisch nep XTC prutje is wat ik allang een keer geprobeerd heb. Verder niemands gezicht opgegeten in ieder geval :doei:
maar in amerika is alles king size nutuulk...
het kan ook gewoon 1 of ander designer weapon zijn van duh militering indus trial cumplex gefinancyboyed door de billenberg groepsex :D

Dit is erg leuk, het begin komt wel een beetje lang voordat er iets "leuks" begint, maar eens heb je de muziek binnen wordt het erg interessant. Echt typisch je sound.
(moeilijke zinnen hierboven)

Gezien de beats is het inderdaad eerdere Depeche Mode sound (meer in de stijl van Christmas Island/New life), maar de akkoorden zijn vrij donker. Goed bezig!

Laatst gewijzigd:
leuke track maar wel erg standaard. zouden wat meer verassingen inmogen.

Tja ik ben een beetje verwend met direct beat. :luv:

Denk als je die beat droog low passed en dan de hogere frequenties vervorm dat je meer body overhoud.

Dus laag dry bv 120hz en lager en alles daarboven met effect.

Back