Hoe heet de artiest???

aphex204

Stamgast
Mensen-

Ik was gister aan het youtuben en toen kwam ik hele dikke muziek tegen. Het zit in de glitch/noise/ambient-hoek en klinkt als arovane maar dan minder melodisch en als autechre. Ik geloof dat het een duitse artiest is maar ik weet dus niet wie het is!!! Het stomme is dat ik ccleaner zn werk liet doen dus ik kaan de link niet terugvinden in mn browserhistory.... Ik heb 2 uur zitten zoeken maar tevergeefs... Kan iemand helpen? :?

...de beats in zn nummers klinken en pulsen trouwens als een kloppend hart.....

he hebt tegenwoordig ook youtube history he.

ja dat weet ik maar ook daar staat ie op miraculeuze wijze niet tussen...

het is echt abstracte muziek, kaal maar intens en de naam van de muzikant is kort, ongeveer 4 a 5 letters en de titel van de nummers bestaan uit codes, dus cijfers en letters geloof ik....:erm: HELP!

oh ja en voor wie dit mysterie oplost heb ik een hele goede fles wijn of bier in de aanbeiding...:biertje::W

Hoe zag de video er uit?

er zat geen bewegende video bij maar een still van geometrische cyclische vormen, een soort van rondjes dus...;)

ik zat te zoeken op rafael anton irisarri en een paar paginaas verder kwam ik onze tot nu toe grote onbekende gast tegen... wat in de buurt komt is Phonem, Hecq, Vaetxh en Frank Bretschneider...

Heel raar als je de video in de "geschiedenis" niet kunt vinden... Wat er vaak gebeurt is dat je later in de "aanbevolen video's" deze tegenkomt maar het blijft een puzzel inderdaad.

Ik was wel nieuwsgierig, zal ook ff zoeken :)

tja- volgens mij was ik niet ingelogd in youtube en dan slaat ie toch niets op?
en nee- Thomas F. en Vladislav D. zijn het helaas ook niet...:erm: maar tenks voor de kessing*D

Je maakt het wel moeilijk :) Weet je zeker dat het een Duitser is?
In de hoek van Polen, Baltische staten, Wit Rusland word heel veel van dit soort muziek gemaakt.... althans ik ken een veelvoud van artiesten die daar vandaan komen wat het dus niet makkelijk maakt.
Naono
Medkit
Robus
Blill
Coax
Pleq
Tapage
Nseven
Yarema
Veell
r.roo

Om maar een paar te noemen (misschien staat het erbij) dan doneer ik meteen de fles wijn.bier aan een goed doel :)

Moeten wij nu zitten raden naar één van de duizenden amateurs / hobbyisten op youtube ?

er zat geen bewegende video bij maar een still van geometrische cyclische vormen, een soort van rondjes dus...

Moeten wij nu zitten raden naar één van de duizenden amateurs / hobbyisten op youtube ?

Je maakt het wel moeilijk :) Weet je zeker dat het een Duitser is?
In de hoek van Polen, Baltische staten, Wit Rusland word heel veel van dit soort muziek gemaakt.... althans ik ken een veelvoud van artiesten die daar vandaan komen wat het dus niet makkelijk maakt.
Naono
Medkit
Robus
Blill
Coax
Pleq
Tapage
Nseven
Yarema
Veell
r.roo

allemaal njet!!! :(

Het is balen als je een inspiratiebron niet meer kan terugvinden, maar je kan het ook ombuigen naar een opportuniteit.

Nu zit er een sound in je hoofd die je niet perfect meer kent. Maw. je kan je er makkelijk door laten inspireren zonder risico voor plagiaat.
Bovendien zal het verlangen naar die sound een voldoende drive zijn om door te gaan met sounds zoeken op je synths.

Slaap er enkele nachtjes over en je krijgt de perfecte blend tussen inspiratie en eigen stempel.

Gelukszak ! :W

ja das ook een punt van zien maar deze muziek was zo goed zo fris ik kan wel zeggen dat sinds ik aphex twin voor het eerst hoorde dit gevoel niet meer heb gehad....dus daarom wil ik gewoon terug omdat het zoon out of this world sound is, snaps? En ik kan me niet voorstellen dat niemand op synthforum het niet kent....:eureka:

Misschien willen ze geen wijn of bier :D

Back