Monitor-stand van icon global inmekaar zetten

smackos

Gepokt en gemazeld
Eh nogal een obscuur probleem ik heb 2 monitor stands de 100 nogiets van Icon Global (ook een heeeeeel obscuur merk volgens mij) binnengekregen en er zit geen gebruiksaanwijzing bij hoe ze inmekaar te zetten.

Nou zul je zeggen dat is toch zo gepiept zonder handleiding dacht ik ook maar het is een puzzel waar ik niet uitkom! Ik denk zelfs dat het materiaal verkeerd is ofzoiets wat in de doos zat, het voornaamste probleem is de 2 staven inmekaar zetten want het past niet, andersom om wel maar daar zit de schroef voor het monitor plateau en die zit niet op de andere kant alleen een plastic ding waardoor die niet past in de andere staaf...eh

Heeft iemand deze monitor stands ook en het is het gelukt om ze inelkaar te zetten?

En waar is dat rare plastic rechthoekje voor met de ronde zijkant het past precies in dat monitor stand plastic dingetje maar dan kan het staafje er niet meer in???

Ok nevermind na even heeeel goed nagedacht te hebben moest dus die ene staaf ervan de onderkant in en dan kan je met het schroefdingetje wat je overhoud van het plateau dus de staven vastschroeven met het plastic dingetje :D

Maar...waar is dat staafje dan voor???

Ok het is allemaal duidelijk nu zijn inmekaar gezet :D

Ja dat is hem de SB 100, raar merk dat ICON ik zie ook dat ze controllers hebben enzo soort aziatische Behringer maar dan nog meer iets anders

nou ik heb een icon icreativ midi controller (staat te koop voor 55 euro) en dat ding is echt gebouwd als een tank. Volledige metalen casing, stevige knoppen. Dat zie ik behringer voor dit geld niet doen.

nou ik heb een icon icreativ midi controller (staat te koop voor 55 euro) en dat ding is echt gebouwd als een tank. Volledige metalen casing, stevige knoppen. Dat zie ik behringer voor dit geld niet doen.

Ik zit net te kijken kosten die dingen niet 600 euro nieuw? Of zijn dat hun nieuwere MIDI controllers zien er wel glad uit (dat zie ik Behringer ook niet doen die prijs :D)

Nuja de monitorstands zijn ook gebouwd als een tank

Back