Nieuwe Track! [Drumm n Bass]

Thoraval

Ouwe rot
eerste keer dat ik hier wat post, maar ik heb dit net in elkaar geflanst en klonk eigenlijk wel vet :)

http://www.deluded.nl/~reeds/files/Flowy.mp3

Volledig met Reason 2.0 gemaakt enjoy en reageer vooral wat erbij moet enzo

btw, ik ben er zelf van orvertuigd dat het dus een drum n bass nummer is waarbij gezongen moet worden van die heerlijke zweverige teksten :)

grtz!

REEDS

klinkt goed maar de break moet wel harder.
de break moet het nummer meer pit geven.
dus zet hem maar wat harder en laat hem
goed rollen.

greets isnieZot

Moeten, nou ja moeten. ;)

Hij klinkt lekker vrolijken en wat zang zou er wel bijgaan. Nu nog een zangkipje. ;)

wat is dat voor een wind die erdoor heen gaat? De track wordt er naar mijn mening door overspoeld.

lekker beatje, vind alleen dat deuntje wat er vanaf begin in zit een beetje te lang aanhoudt.

Verder leuke track hoor. Mist nog een beetje power.

Hij's lekker, goed zweverig idd, en mist wat je al zegt een zangkippie... kweet niet of het de bedoeling is maar meer mijn persoonlijke voorkeur om dr een echte break in te gooien met zo'n lekkere zware rubbere bass,dat leek me wel een mooie aanvulling.. maargoed, ik heb daar geen drol over te zeggen.. t'is gewoon een persoonlijke smaak.. :) keep up the good work! :dj:

Klinkt best goed. Je hebt op zich best mooie sounds gebruikt, maar het is iets te druk af en toe. Laat die pad (dat 'winderige' geluid ;)) af en toe eens weg, dat geeft wat meer rust en wat meer verschil in dynamiek.

Back