Nieuwe track: Breakbeat/Drum N Bass invloeden

ok, een paar dingetjes dan:

plus
-leuke stereo fx in drums
-coole sound
-die fckd up zangeres is erg gaaf

min
-het wil niet echt op gang komen, het blijft (tot 1.40) een beetje hakkelen
- de main bassline blijft een beetje kabbelen, die mag wel wat meer uitgesproken zijn
-de sub bas is zo sub dat ie nauwelijks te horen is, waardoor het in de break waar ie alleen zit lijkt of alles wegvalt

verder vond ik moisture texture op je myspace erg leuk

Grtz
-J-

sjaw marsman,

ik mis de lijn een beetje in je track het lijkt ook alsof ik min of meer de hele tijd naar hetzelfde loopje luister (wat het halftempogedeelte betreft) verder mist de percussie op zichzelf de dikheid van het geluid om het een dope nummer te maken. verder ligt dat vocaaltje er maar een beetje op, persoonlijk zou ik een ander synthje de melodie van de vocaal soms laten volgen en aan het eind van bijv 8 bars ook nog eens mee gaan met de bass. zodat de geluiden een fijnere aansluiting hebben. Ik vind uiteindelijk je rustige shit weer dikker dan deze kant van je producties.

succes nog!

Thanks voor het luisteren allebei..

@ Jelle: Wat betreft die subbass, die is niet de gehele track zo sub als hij in die break is. Daar heb ik hem namelijk een oktaaf lager gespeeld. Dus hij is weldegelijk te horen naar mijn weten. Wat betreft het niet op gang komen ben ik met je eens als ik dit als een instrumentaal ding beschouw. Ik heb er zelf bij het maken rekening mee gehouden dat er nog vocalen in de vorm van raps overheen zouden komen.

@ Skiz: Aan zulke feedback heb ik tenminste nog wat! Goed dat je het zegt wat betreft dat vocaaltje. Ik had er zelf nog niet zo aan gedacht. Ga er zeker nog eens naar kijken om de vocaal wat meer in de beat te krijgen. Thanks!

hey ik luister hem nu..

ik vind die bas in het begin een beetje zeurend worden op een gegeven moment.. beats zijn lekker.. die vocals zijn ook cool

probeer die reece-bas ook af te wisselen met misschien wat andere sounds.. korte dingetjes erin enzo.. dat gaat het wat meer leven nog denk ik

succes! :)

Ik ben zelf nog niet lang genoeg bezig om je inhoudelijke feedback te kunnen geven waar je ook echt wat aan hebt dus dat doe ik niet.

Wel wil ik zeggen dat ik de tracks op je myspace eigenlijk allemaal lekker vind klinken. Verschillende stijlen die allemaal goed te beluisteren zijn en mij boeien als luisteraar.

Bedankt trigg. Ben het wel met je eens dat ik de bass beter af kan wisselen met andere sounds.. Mijn PC is alleen piemel en wil liever niet meer dan 3 softsynths draaien. Ben het een beetje zat om alles te exporteren en weer op te slaan als audiofile. Wordt na 7 jaar misschien toch eens tijd voor een nieuwe PC. :dubbel:

Bedankt voor de complimentjes Boelie! Als je het interessant vindt staan er links onder op mijn myspace pagina twee links naar mn EPtjes. Als je de tracks op mijn myspace goed luisterbaar vind, dan vindt je mijn tweede EP, Kill the Bug, ook wel leuk (daar komen de meeste tracks op de myspace namelijk vanaf).

als dance/club track vind ik het super, super muziek om zaterdagavond op loos te gaan :D. Zondagochtend bij het ontbijt, kan ik me voorstellen dat het ietwat repetitief wordt. Maar de sounds en mix staan als een huis.

Back