BOSS 10 RPS & RPD - welke footswitch?

Endfest

Stamgast
Ik wil graag wat k*tten en experimenteren met die hold-functie op de BOSS 10 RPS & RPD. Hiervoor zoek ik een footswitch waarmee ik met 1 klik de delay van deze bakjes kan bevriezen. Kan ik daarvoor de BOSS FS 5L gebruiken? Is deze footswitch compatible?

In de manual van de RPS 10 wordt de FS-1 genoemd en in de manual van de RPD-10 staat de FS-5U als compatible pedaal. Die laatste heeft minder mijn voorkeur dan de FS 5L, omdat je bij de BOSS FS 5U (als ik het goed begrijp) het pedaal de hele tijd ingedrukt moet houden om je HOLD-functie te activeren en deze afsterft als je het pedaal loslaat.. ben meer van de one klick go lichting ;) & ga liever voor de constante loop

Google helpt me niet verder … benieuwd of den scherpzinnigen mensch hier de zoekmachine wederom weet te overtreffen …

Kortom, werken de BOSS 1O RPS & RPD met de BOSS FS 5L (en activeer ik daarmee in 1 click de hold functie)?

Zie net dat er ook een FS-6 van BOSS is die beide kan .. 2 in 1 pedaaltje .. denk dat 'm wordt, zit ik zeker goed :P

Back