Heey!

DaViDa7

Nieuwkomer
Hoi iedereen,

Ik kom mijzelf even voorstellen. Ik ben David Stolk uit Amsterdam. Mijn grootste passie en zowel hobbie is muziek. Ik ben een trance producer en werk met FL Studio en verschillende plugins. Via internet heb ik deze website gevonden toen ik aan het kijken was naar hardware synthesizers. Voornamelijk ben ik op zoek naar de theorie achter muziek om die te gaan leren. Dit forum trekt me ook erg aan door de topics over diverse plugins en de meningen daarover.

Wat voorbeelden waar ik mee bezig ben geweest: http://soundcloud.com/david-stolk

Welkom hier David, in tegenstelling tot jou werk ik alleen maar met (voornamelijk analoge) hardware synthesizers.
Ieder zijn eigen ding zeg maar, heel veel leerzame uren en plezier alhier.

Welkom hier David, in tegenstelling tot jou werk ik alleen maar met (voornamelijk analoge) hardware synthesizers.
Ieder zijn eigen ding zeg maar, heel veel leerzame uren en plezier alhier.

Ik wil ook graag nog een hardware synthesizer. Of een Virus TI Desktop of een Nord Lead 2 Rack. Maar denk dat het verstandiger is om eerst een nieuwere pc aan te schaffen wegens CPU issues.

Ik wil ook graag nog een hardware synthesizer. Of een Virus TI Desktop of een Nord Lead 2 Rack. Maar denk dat het verstandiger is om eerst een nieuwere pc aan te schaffen wegens CPU issues.

Ja je kunt je geld ook maar één X uitgeven, niet :eureka:

Back