tripstream: mono-poly

Ik zal wel weer de azijnpisser zijn..
Ik hoor best coole sounds.. Alleen de context ontgaat me totaal.
De groove, t verhaal, de emotie..
Het is een aardig sounpaletje die je dan moet inzetten om er muziek mee te gaan maken vind ik. Klavieren enzo
De bradley van dyk huiskamer setting is wel prima trouwens :okdan:

Alleen de context ontgaat me totaal.
De groove, t verhaal, de emotie..

Tis geen musical ofzo hoor.....

Context? Die gozer staat daar met z'n apparaten aan. Er zitten mensen naar te kijken en luisteren. Da's de context.

Gasten, is t allemaal echt zo moeilijk?
Je luistert naar apparaten inderdaad..
Ik snap dat mensen zich graag laten overweldigen door petskabels en gear.
Ik vind zelf de muziek ook atijd wel van belang, maar begrijp dat dat voor anderen anders kan zijn dus:P
Ik denk overigens niet dat dit een zinvolle discussie gaat worden :D
sowieso is t uiteraard t belangrijkste dat mensen leuk vinden wat ze doen en als anderen dat ook leuk vinden is t helemaal te gek natuurlijk :)

ik ga ook onozel doen

het is mischien niet opgevallen maar die gast komt met een niet gepatchte kist aan
en zoals je kan merken in de 1ste vid bouwt hij zen patch live op terwijl de rotzooi eruit komt

iets wat ik zelf niet zou durven,het resultaat zou even slecht zijn of nog slechter

de context is een challenge met jezelf ,in real time patchen en zorgen dat er iets positief uitkomt

toekomen met een voorgepatcht systeem is makkelijk (en is men voorkeur)
mono/poly kiest voor de moeilijkste weg wat de meeste modular xperts zelf nog niet kunnen of durven in live!

het is gewaagd ,en al wie beter kan moet maar eens zelf proberen,onder druk voor een publiek van niets beginnen met een modular.

Herhaling vorige post regel 3,4 en 5
Ik hou me verder maar afzijdig, dit onderwerp is te groot voor mijn beperkte geest

Back