sequential circuits drumtraks?

Status
Please reply by conversation.

muziekschooier

Nieuwkomer
Hallo-
ben op zoek naar sequential circuits drumtraks-
vond laatst 400 euro teveel, maar nu zijn ze ineens helemaal niet meer te vinden...?
iemand weet van 1tje die te koop staat?
bedankt!

denk toch egt dat 400 redelijk is compleet / netjes werkend ..
bv de bohm van stiiije zou je kunne tsjekken diemet midi en iets goedkoper en vinnik fetter

bv een gemiddelde eprom drumbak doet al gauw meer dan 400 these days ..lindrums lm2 [oranje ] wooden sides waren oooit ook 4-600 nu ?
sc6

Ik zie dat ding alleen maar in prijs stijgen de laatste tijd, heb er zelf een hier staan dus heb de prijzen (tussentijds) niet zo in de gaten gehouden.... je kan/kon misschien er eentje vinden voor 350 met een beetje geluk maar zie nu eerder prijzen (op de vrije markt) van rond de 500+
400 is dus redelijk imo.... succes met je zoektocht

Ik heb er binnenkort eentje te koop.
Moet nog even een nieuwe CEM3320 IC in die ik in de VS heb besteld maar daarna werkt hij weer 100%.
Het is niet moeder's mooiste omdat er een kras over de bovenkant loopt maar technisch helemaal goed.

Wow...Leo, voor dat soort prijzen wil ik die van mij ook wel verkopen...hoe erg ik ook gehecht ben aan mijn drumtraks sound...

ik niet, maar het scheelt weinig, inderdaad.

de drumtraks op het niveau van de tr808 een jaar of 5 terug. het moet niet gekker worden.

vermoed toch dat dit uitschieters waren/zijn. goedkoper moet ook nog kunnen.
maar 500 voor een perfecte en mooie drumtraks, dat rangschikken we tegenwoordig dan maar onder de koopjes.

Status
Please reply by conversation.
Back