• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sony DTC-690 DAT recorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur

SpeakertortureR
Sony DTC-690 DAT recorder.

vraagprijs: 140 euro

In goede staat, niet veel gebruikt.
Inclusief afstandbediening & manual.

Gaat weg omdat de recorder geen digitale COAX in EN uit heeft (alleen optical in/uit en COAX in) en mijn nieuwe geluidskaart juist geen optische maar alleen COAX in/uit heeft (heb daarom nu een TASCAM DA-20MkII).

Re: Sony DTC-690 DAT recorder

Origineel geplaatst door Arthur
Sony DTC-690 DAT recorder.

vraagprijs: 140 euro

In goede staat, niet veel gebruikt.
Inclusief afstandbediening & manual.

Gaat weg omdat de recorder geen digitale COAX in EN uit heeft (alleen optical in/uit en COAX in) en mijn nieuwe geluidskaart juist geen optische maar alleen COAX in/uit heeft (heb daarom nu een TASCAM DA-20MkII).

Dat probleem had je ook op kunnen lossen met een converter kastje hiervoor. Midiman levert deze, namelijk de CO2.

Succes met je verkoop evengoed :)

Re: Re: Sony DTC-690 DAT recorder

Re: Re: Sony DTC-690 DAT recorder

Origineel geplaatst door BCA303
Dat probleem had je ook op kunnen lossen met een converter kastje hiervoor. Midiman levert deze, namelijk de CO2.

Succes met je verkoop evengoed :)

Wat had zo'n converter mij gekost ? :stupid

Origineel geplaatst door Jur
Ben zeker geinteresseerd
waar woon je precies?

stuur me ff een pb

check your PBs 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back