[Radikal] Spectralis

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik wil eerst een prijs weten eigenlijk.

5 mensen moet je sowieso wel bij elkaar kunnen krijgen. Maar ik ga niet uit geargeilheid zonder pardon ja zeggen op een groupbuy. (al is de drang soms best groot :) )

Kip-Ei verhaal natuurlijk... ik snap dat je je niet vast wilt leggen nu, -dat wil niemand- maar als we niet weten wie serieus interesse heeft, en dus een reële prijsopgave kan vragen, dan schiet het natuurlijk niet op. Als ik nu inschat dat er vijf mensen interesse hebben (wat ik ten zeerste betwijfel) en daarmee naar Joerg ga, en vervolgens een leuke prijs krijg waar meer mensen interesse in hebben, dan hebben we ineens bijv 10 gegadigden, dan hadden we dus een betere prijs kunnen krijgen! Of andersom...

Ik wil in eerste instantie kijken hoeveel mensen er interesse hebben, hiermee naar Joerg gaan en kijken wat hij kan doen, vervolgens terugkoppelen wie er definitief een Specky wil kopen...

Origineel geplaatst door Lacertus
Kip-Ei verhaal natuurlijk... ik snap dat je je niet vast wilt leggen nu, -dat wil niemand- maar als we niet weten wie serieus interesse heeft, en dus een reële prijsopgave kan vragen, dan schiet het natuurlijk niet op. Als ik nu inschat dat er vijf mensen interesse hebben (wat ik ten zeerste betwijfel) en daarmee naar Joerg ga, en vervolgens een leuke prijs krijg waar meer mensen interesse in hebben, dan hebben we ineens bijv 10 gegadigden, dan hadden we dus een betere prijs kunnen krijgen! Of andersom...

Ik wil in eerste instantie kijken hoeveel mensen er interesse hebben, hiermee naar Joerg gaan en kijken wat hij kan doen, vervolgens terugkoppelen wie er definitief een Specky wil kopen...

Mja dat werkt 2 kanten op. Als je met een vaste lijst van 10 man ofzo komt (ik roep maar wat he) dan kan Joerg ook gewoon zeggen wat hij wil. Terwijl hij misschien voor 5 man dezelfde prijs zou kunnen regelen.

Ik heb dat ding nog helemaal jiet vastgehad. De audio demo's en features klinken goed maar zonder dat ik ermee gespeeld heb en een goede indruk heb van wat ik eraan heb geef ik geen 1500+ uit.

OS O.93o has just officialy been released.

Vergeet niet al je soundbanken dit keer op de flash (niet ram) disk te zetten en rebooten.

Er schijnt een nieuw presetmanagement systeem in te zitten waardoor je samples niet in het OS gezien worden. Je oude soungs spelen ze nog wel af, maar je kan ze niet browsen. Dus effe alle kitjes/banken op de flashdisk van de Spectralis, rebooten en je ziet ze weer.

EDIT, o Pal ik zag dat je net hetzelde postte ;)

Origineel geplaatst door pal
Ok en dan nu weer even iets voor de echte spectralis gebruikers:duivels: :duivels:

Geintje..

Maar er is wel weer een OS update lieve mensen!!!!!

Firmware 09.12.05:
http://www.spectralis.de/phpBB2/downloads/Spectralis093O.COD

Features:
General: Independent sound-storaging
DSP Synth: Waveform Menu
DSP-Synth: Tune Parameter in Osc-Section works now.
Bugfixes from Public Beta 93K

hij gaat lekker :mega:

Origineel geplaatst door Septic
OS O.93o has just officialy been released.

Vergeet niet al je soundbanken dit keer op de flash (niet ram) disk te zetten en rebooten.

Er schijnt een nieuw presetmanagement systeem in te zitten waardoor je samples niet in het OS gezien worden. Je oude soungs spelen ze nog wel af, maar je kan ze niet browsen. Dus effe alle kitjes/banken op de flashdisk van de Spectralis, rebooten en je ziet ze weer.

EDIT, o Pal ik zag dat je net hetzelde postte ;)

The samples are appearing inside the oscillator wave menue from now on. The sound select page will only show up the sounds, which you have saved into soundbanks. To get access to all samples from the flash media please just press the osc-wave encoder. There you can select samples with categories and subcategories and there you also can init the sound-parameters. After saving the new sample together with the desired sound parameters, the "preset" will become available in the normal sound select menu again.

For each section the spectralis can now handle up to 8 soundbanks with 100 sounds each. So you can save 800 drum-sounds, 800 dsp-synth sounds and 800 hybrid synth sounds. In order to start saving sounds, you have to create a soundbank first.

jeez wat een signature zeg! Bijna een hele pagina hehehe

Sorry maar een dergelijke gearlist vindt ik toch wel forumvervuiling worden hoor.

Niet lullig bedoeld maar zelfs op 1280 x 1024 gaan er maar net iets meer dan 2 berichten op het scherm. Die van mij is eigenlijk al vrij groot ten opzichte van hoeveel ruimte de daadwerkelijke tekst in beslag neemt.

Had ik rekening mee gehouden, staat er ook bij: niet volledig.....

Gouwe tip: kantel je beeldscherm, kan er veel meer op.

OK dan, als jij alles achter elkaar zet, met komma's ertussen, zodat het 2 regels worden, pas ik m'n lettergrootte aan *D

Reading the OS-development and the enthusiasm of all the users I should have kept the machine. The 800km drive seems now a waste.

But I still got the 309 so your spirit is not lost in my house :engel:

Origineel geplaatst door BlackEyed
Reading the OS-development and the enthusiasm of all the users I should have kept the machine. The 800km drive seems now a waste.

But I still got the 309 so your spirit is not lost in my house :engel:

Hi R.,

The whole procedure must have been annoying for you. First the travelling, then the disapointment about the state of the firmware, then the interrupted email conversation and at the end the loss of money.
But some of the most important features for you - the songstep editor and songmode and the MIDI control of all parameters is still not there. So - don't worry too much about it. When the OS is in a state, where all your wishes can be satisfied, I can make you a special offering. You would only have to invest the money, you got paid from septic...

Origineel geplaatst door BlackEyed
OK dan, als jij alles achter elkaar zet, met komma's ertussen, zodat het 2 regels worden, pas ik m'n lettergrootte aan *D

Denk dat ik m'n gearlist maar op een website set. Alleen een linkje kost veel minder ruimte! :D

Back