[Radikal] Spectralis

Origineel geplaatst door GUI
wat een apparaat! maar wat een prijs! hopen dat het over een tijdje wat lager ligt. de 309 was nieuw bijna 2000 gulden aan het begin.

Denk dat de prijs van de 309 door een andere reden omlaag is gegaan. Zal bij de Spektralis niet zomaar gebeuren helaas.

Update;

Hij stuurt geen midiclock uit (jammer)

Alle menus zullen ongv eind juli erin zitten

Hij wordt nu geleverd met mijn TR606 en CR78 kit :)

Origineel geplaatst door demian
Vraag aan Radikal : About your product, is it good?

Radikal : Sure! ;)

Correct answer! The candidate receives 10 Points.

Second question:
Does the spectralis supports REX-files?
Answer Radikal:
Not yet. This feature is announced for firmware release version 2. REX File import will allow to use the slices as drum instruments in the beatmatrix. The REX file support will be shown for the first time during the winter NAMM show 06.

Wow! I think your product is really cool, thank you for your answering my question! :)

Origineel geplaatst door Electro_Lurch2
Correct answer! The candidate receives 10 Points.

Second question:
Does the spectralis supports REX-files?
Answer Radikal:
Not yet. This feature is announced for firmware release version 2. REX File import will allow to use the slices as drum instruments in the beatmatrix. The REX file support will be shown for the first time during the winter NAMM show 06.

Soow, dit lijkt me wel een coole bak zeg!

Volgens mij is dit echt een apparaat waar naar ik op zoek ben. Ik wil namelijk minder met de PC gaan doen (ben het intekenen met de muis een beetje beu). Met name mijn drums wil ik niet meer op de PC maken. Ik was al aan het denken aan een MPC of machinedrum maar nou kom ik deze bak tegen.... :)

Maareh... hij is zeker nergens in Nederland uit te proberen? Is er al iets meer bekend over wanneer hij in de winkels te verkrijgen is, of kun je hem alleen via internet bestellen? Ik kon hierover niets op de radikal site vinden.

Dit doosje was aanwezig op de laatste synth-meeting in Rotterdam, ik heb er niet mee gespeeld en begreep dat de meningen er nogal verdeeld over zijn, maar ik denk dat je het beste die synth-meeting thread ff checked, kan je de eigenaar misschien achterhalen en een pb sturen als je meer wilt weten .. (als die daar voor open staat tenminste) 8)

oke thanx, heb ff dat draadje gecheckt... de meningen zijn idd verdeeld. Maar toch wel een duur ding zeg, en het apparaat functioneert nog niet eens voor 100%.

Origineel geplaatst door erik_w
Maar toch wel een duur ding zeg, en het apparaat functioneert nog niet eens voor 100%.

Volgens mij word alles al uitgebracht tegenwoordig en later geupdated.
Dus zo vreemd is dat niet.

Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij word alles al uitgebracht tegenwoordig en later geupdated.
Dus zo vreemd is dat niet.

Ja das waar en voor kleine dingen is dat niet zo erg maar als zo'n apparaat nog niet eens iets kan opslaan, dan zou ik er iig mee wachten...

Origineel geplaatst door erik_w
Ja das waar en voor kleine dingen is dat niet zo erg maar als zo'n apparaat nog niet eens iets kan opslaan, dan zou ik er iig mee wachten...

Je kan echt wel opslaan hoor....

Origineel geplaatst door Septic
Je kan echt wel opslaan hoor....

Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen! Ik las in deze thread dat je "nog niets weg kon saven'
Ik vond het al zo vreemd...

Origineel geplaatst door bass-molecules
wil op het moment alleen even zeggen:

WHOOOOOOW

zal van de week weinig slapen 8D
Die reactie had ik ook.. bijzonder is het beestje!

Ach de synthmeeting.... was zelfs iemand die zijn Korg electribe toch lekkerder vond werken
:confused:

Maargoed, ik heb veel gear gehad, dit is PRO en POMPEND, werkt o.a. met drumgrid!! samples on the fly live wisselen... echt dit stuk gereedschap gaat een legende worden!!!

ik heb veel dingen gehad en weer weg gadaan, maar kan je nu al zeggen dat dit 1 van de weinige is die blijft.

kan verder nog heel weinig over zeggen, want heb er nu een uutje mee gespeelt en gaat nog wel zeker een weekje duren voor ik hem door heb, denk ik. Jorg heeft goed nagedacht over deze bak, tjonge tjonge. En de klank van de bak is super.

Is volgens mij de wreedste bak die de laatste 15 jaar is uitgekomen.......

Ik heb al aardig wat drumcomputers gehad, maar deze is echwel de lekkerste.

De analoge synth en dsp synths zie ik ook eigenlijk als bonus, al zijn die ook niet te versmaden.

De machinedrum UW blijft hier schril bij afsteken 96 mb ipv 2 mb samplerom/ram + 2 pcmcia slots
En deze pompt en zuigt als een bezetene. Wat een pressie krijg je uit de 808 kicks zeg.

Dit gaat zeker een klassieker worden.

Ik gebruik de spectralis nu met een Poly evolver.... echt pure magie ;-)

Volgens mij zijn er nu 3 synthforumleden met een Spectralis klopt dat?

:mega:

Back