welke electribe?

@niel
bedankt voor de links en samples!
m.b.t. die software... is een sample omzetten naar .esx beter dan sampelen? of wat is precies het doel van die software?

Veeel sneller werken.

Stel, je wilt 150 samples op je esx zetten, ga je die dan allemaal met de hand samplen en knippen of is het handiger om die direct al kant en klaar vanaf je SD kaart te kunnen laden ?

Veeel sneller werken.

Stel, je wilt 150 samples op je esx zetten, ga je die dan allemaal met de hand samplen en knippen of is het handiger om die direct al kant en klaar vanaf je SD kaart te kunnen laden ?
ja ok, dat is wel logisch inderdaad
dacht alleen dat hardware matig samplen beter was (betere geluidskwaliteit), dan samples inladen

sowieso snapt ik het loaden van de sd cart nog niet helemaal :o:
ik heb dus bewust voor de sd versie gekozen, omdat ik er vanuit ging dat het interne geheugen vrij snel vol zou zijn
ik heb een keer een pattern gesaved op de sd cart, maar loaden krijg ik niet voor elkaar. Maar misschien is het alleen bedoelt om samples in te laden en geen patterns/songs op op te slaan?

ja ok, dat is wel logisch inderdaad
dacht alleen dat hardware matig samplen beter was (betere geluidskwaliteit), dan samples inladen

sowieso snapt ik het loaden van de sd cart nog niet helemaal :o:
ik heb dus bewust voor de sd versie gekozen, omdat ik er vanuit ging dat het interne geheugen vrij snel vol zou zijn
ik heb een keer een pattern gesaved op de sd cart, maar loaden krijg ik niet voor elkaar. Maar misschien is het alleen bedoelt om samples in te laden en geen patterns/songs op op te slaan?

jij moet nodig de handleiding eens lezen :D

esx heeft rond de 22 mb geheugen, dus dat is niet superveel maar voor mij was dat altijd meer dan zat.

Kan je mij uitleggen waarom jij denkt dat zelf samplen een beter geluidskwaliteit oplevert, ik ben zeer benieuwd!

SD kaart is wel zeker om alles op te slaan, niet alleen samples.
Bij mijn live acts gebruikte ik 2 esxen omdat ik 3 nummer data per ESX file kan laden, meer paste er niet in ivm de 22mb, en ik tijd nodig had om tussendoor de volgende 2 a 3 nummers in te laden.
Kwestie van managen van alles.

Gebruik de zoekfunctie hier op het forum eens, dan zal je ook veel info van mijn kant tegenkomen mbt esx.

Back