casio vl-1 (tone)

Status
Please reply by conversation.

chielos

...
wie heeft er thuis nog zo'n speeltje liggen dat toch aleen maar stof ligt te happen?
ik zou er nl graag eentje willen hebben voor niet al te veel (lees weinig) eurootjes *D
bij voorbaat dank,
kylos

hmmm te ruil...
geen hardware helaas
wat voor muziek vind je goed?
of eurootjes..?

nou>> een paar goede zwarte plakken sla ik niet af??
hip-trip-hop-electronics-jungle... wat heb je??

Heb er ook nog eentje liggen, compleet met beschermhoes en in de originele doos! Wat wil je er voor geven?

tsja wat willen jullie ervoor hebben ptol en social narcotic niet te veel in ieder geval! :)
heb nog even naar m'n plaatjes gekeken maar daar zit eigenlijk bij nader inzien niet zo veel bij wat ik kwijt wil/kan missen!
maar heb wel nog een oude drum'n bass white label, een speciale jarre (the concerts in china, dubbel lp, nieuwprijs 80,95 guldens volgens het stickertje) equinox, pump up the jam (nieuw)

ben ook wel benieuwd naar wat er gevraagd word want ik wil ook wel zo'n ding :)

Ik heb de mijne laast verkocht op mp.nl aan iemand die er een te koop vroeg VL-1 was in nieuw staat en tasje ook 55 euro.

jezus man op ebay zijn ze meestal voor onder de 10 euro te verkrijgen :confused:

zoek er zelf ook wel 1tje. Lijkt me wel geinig voor op school eventueel :) Iemand enig idee of het ding ook koptelefoon uitgang heeft? Beetje lullig om tijdens examens de hele zaal te laten genieten van mijn meesterwerkjes op dat ding :p

Origineel geplaatst door Slipperman
jezus man op ebay zijn ze meestal voor onder de 10 euro te verkrijgen :confused:

zoek er zelf ook wel 1tje. Lijkt me wel geinig voor op school eventueel :) Iemand enig idee of het ding ook koptelefoon uitgang heeft? Beetje lullig om tijdens examens de hele zaal te laten genieten van mijn meesterwerkjes op dat ding :p

nog beter, een line-out :)

maar daar kan je idd wel een koptelefoon inprikken, tis alleen wel een mono dingetje.

Origineel geplaatst door STicKX
nog beter, een line-out :)

maar daar kan je idd wel een koptelefoon inprikken, tis alleen wel een mono dingetje.

zozo kan dus op de mixer :) toemaar :P luxe ;) hmm klinkt beter als ik d8 dus :)

zo waaaaaaaaaaaaaaaat
75 EURO !?
nou laat dan maar zitten!
ik dacht meer aan een bedrag tussen de 30 en de vijftig afhankelijk van de staat en toebehoren...
zoek ik wel verder :(

en dan ook nog exclusief verzending....
ben je de komma vergeten?
:confused:

Voor 50 euro inclusief verzendkosten mag je de mijne kopen. Zoals ik al zei is deze in nieuwstaat; het hoesje, de doos en de handleiding zitten er allemaal bij. Vergeet niet dat die dingen zeldzaam en al zo'n 20 jaar oud zijn. Voor retr-gekken of verzamelaars heeft dit veel waarde; vooral met de originele verpakking. Denk dat je voor 50 euro goed weg komt!

Ik verzamel zelf oude spelcomputers en games, ook uit de jaren '70 en '80 (Videopac, Atari etc.). Wellicht heb je daarin iets te ruil, daar valt ook over te praten!

Laat maar horen!

Anders ruil ik wel graag tegen een G7000 incl. org. doos en poster en 5- 6 games met doosje en boekje. 8)

Status
Please reply by conversation.
Back