Boutrosbrother
Stamgast
Ik stootte recent op de Vermona PERfourMER MK2 en dacht even "aaaaaah, het kan dus toch!". Ik ben fan van analoog tuig, maar zocht al lang naar een analoge synth die niet enkel kan brommen en tweequen maar die ook gewoon zeer muzikaal kan klinken, en die kan worden gebruikt in bijvoorbeeld een jazz/world music setting als akkoord en/of melodisch instrument. De Moog soorten klinken uiteraard goed, maar eerlijk gezegd vond ik de klank nooit echt passen in bijvoorbeeld aan jazz-setting. De Moog klank is daarbij zo herkenbaar dat je het na een tijdje ook wel hebt gehad (zeker gezien de prijs).
Nu vind ik het eigenlijk vreemd dat ik heel weinig buzz zie rond de Vermona PERfourMer MK2. Is dit door het gebrek aan preset-mogelijkheden? Het is een 4-dubbele analoge bak met massa's ongezien mogelijkheden, en hij klinkt F****cking muzikaal. De prijs lijkt mij ook echt een prikje (ik versta ook niet waarom mensen deze duur vinden op bepaalde fora, terwijl een Moog voyager dan eventjes dubbel zo duur is voor monofoon???) soit, in alle geval.. graag jullie mening rond de Vermona???
Nu vind ik het eigenlijk vreemd dat ik heel weinig buzz zie rond de Vermona PERfourMer MK2. Is dit door het gebrek aan preset-mogelijkheden? Het is een 4-dubbele analoge bak met massa's ongezien mogelijkheden, en hij klinkt F****cking muzikaal. De prijs lijkt mij ook echt een prikje (ik versta ook niet waarom mensen deze duur vinden op bepaalde fora, terwijl een Moog voyager dan eventjes dubbel zo duur is voor monofoon???) soit, in alle geval.. graag jullie mening rond de Vermona???