• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: MPC2000XL met 32 MB en ingebouwde zipdrive

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Emmie

Stamgast
Mijn MPC2000XL te koop met 32 MB en ingebouwde zipdrive.
Speciale synthforum prijs!!!

750 euro !!

Als hij niet binnen een weekje wordt verkocht gaat hij naar marktplaats. Om jullie maar alsvast te waarschuwen :P

Ja zeker een koopje. Maar weinig mensen die interesse hebben.

KONT:kont:

Begin volgende maand misschien, zal hij wel weg zijn
Maar waarom doe je hem weg ik zie dat tegenwoordig vaak hier

check je postbus aub.
ik ben zeker geinteresseerd :)

geld nodig natuurlijk!

Heb vorige week een maandje bali geboekt, maar dat hapt er natuurlijk wel aardig in meneer de portefeuille. Probleem is dat de MPC niet bij mij thuis staat en ik best wat moeite moet doen om dat ding naar mijn huis te halen en een vriend van mij heeft geloof ik nog een 8-outputs board waar hij niks mee doet. Dus misschien geef ik die erbij. Maar dan gaat het nog langer duren. (wat een werk zeg!) Stijgt de prijs wel natuurijk een beetje. Ligt eraan wat die gast ervoor wilt hebben.

Maar alsnog...laat horen als je interesse hebt!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back