C1 en sidechainen

C1 en de sidechain.....

je route de kanalen die je wilt sidechainen naar een send, plugt de c1 comp, zet de freq mode op sidechain kanaalen r>l en thats it... c1 werkt als een speerd....nix geen mono ea zaakies... chainen en done.\

Origineel geplaatst door faab
Heb het ff gechecked en volgens mij kan het helemaal niet.
Maar waarom gebruik je de compressor van lo9gic zelf niet die kan het namelijk op z'n sloffen.
:)

voorbeeld: Zeg dat je audiokanaal 3 gebruikt om de bassdrum op af te spelen, zet op dit kanaal de comp. zet in de plugin het sidechainkanaal op het basslinekanaal zeg ch2.

KLAAR EZ DUZ IT:D

heb jij logic pro of express?

want bij mij in express geen sidechain in plugin:stupid

in protools:

gewoon de protools comp aan zetten
bv je kick naar bus 5 senden
key input in de comp op bus 5
external key indrukken

klaar en pompen maar :biertje:

Origineel geplaatst door vincentd
C1 en de sidechain.....

je route de kanalen die je wilt sidechainen naar een send, plugt de c1 comp, zet de freq mode op sidechain kanaalen r>l en thats it... c1 werkt als een speerd....nix geen mono ea zaakies... chainen en done.\

Lekker duidelijk dit ;)
Gelukkig gebruik ik TC Native Bundle .

@dextah || Lol :D

ik bedoelde, zet de c1 op een send kanaal en zend de te sidechainen sounds naar de send. Open de c1 en zet de 2 freq styles op sidechainen. Daarna druk je op de sidechain knop, (onder audio) en het werkt... Je kunt hem ook op de master effects zetten maar dan druk je echt alles weg. Dat lijkt me niet echt de bedoeling... :biertje:

Origineel geplaatst door d.j.conflict
bij de db audioware compressor kan je namelijk per compressor gewoon een receive en een send nr invoeren,als je dus de bass op rec 3 zet en de kick op send 3 werkt dat dus perfect ook al gebruik je de compressor nog 10x in een project,er zijn allerhande routingen via de plugin zelf mogelijk,dus geen gedoe met bussen en groepen!!!
Schop :)

Goede tip, bedankt!

Ik kan met m'n C1 fijnloos sidechainen?! :D :D

Attachments

• c1.jpg
    c1.jpg
    10,8 KB · Bekeken: 116
Origineel geplaatst door Cisco
Ik kan met m'n C1 fijnloos sidechainen?! :D :D

Da's niet eerlijk he?! :confused:

Sorry...

Back