Het is officieel: Muziek word steeds eentoniger.

hmm ik heb een grondige hekel aan danceherrie,
maar toch, deze geen 4 to the floor achtige electroherrie met een "coole" vrouwenrap a la uffie of bando do role e.d. vond ik toch wel wat hebben ofzo

is het ook niet maar die beat en die chick-rap vond ik wel leuk

verrek bijna de melodie van rendez vous 4 van jarre zit er ook in

Ik blijf Ozric Tentacles trouwens leuker vinden dan bijna elke andere band of artiest..

Komen al meer dan 25 bijna jaarlijks met een plaat uit en iedere keer is het weer super virtuoos.

Verder voor mij hebben zij ook de ideale mix tussen electronisch en echte 'ouderwetse' en getalenteerde muzikanten op gitaar en drum..

Laatst gewijzigd:
Ah leuke muziek hoor, die gaat ook in de playlist. Zo, met de tips uit de Dubstep thread erbij inmiddels weer een hoop nieuwe muziek om te luisteren. Ik moet eens vaker dit soort threads doorspitten.

Klopt wel ja, als je het leuk vind moet je zeker het oudere werk luisteren, een van de beste albums vind ik overigens Jurassic Shift, maar alles tot ongeveer die periode is zwaar gaaf. Daarna ook nog wel, maar meer gesequenced.

Aan te raden albums : Tantric Obstacles, Erpsongs, Bits between the bits, Sliding Gliding Worlds, Pungent Effulgent, Jurassic Shift, Erpland. (en nog veel meer eigenlijk) :halleluja

Ah leuke muziek hoor, die gaat ook in de playlist. Zo, met de tips uit de Dubstep thread erbij inmiddels weer een hoop nieuwe muziek om te luisteren. Ik moet eens vaker dit soort threads doorspitten.

Cool! Ze hebben genoeg gemaakt, je kan echt een hele tijd voorruit.. :okdan:

Ook nog een leuke vondst van vanavond, waar ik ook nog nooit eerder van gehoord had.

Al klinkt haar oudere werk meer als het soort menopauze muziek waar mijn moeder naar luistert zo na een oppervlakkige scan van haar discografie.

Back