Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Melodieus is het niet echt een hoogstandjehmm ik heb een grondige hekel aan danceherrie,
maar toch, deze geen 4 to the floor achtige electroherrie met een "coole" vrouwenrap a la uffie of bando do role e.d. vond ik toch wel wat hebben ofzo
http://www.youtube.com/watch?v=A6IAFUzmgSU

Ik blijf Ozric Tentacles trouwens leuker vinden dan bijna elke andere band of artiest..
Komen al meer dan 25 bijna jaarlijks met een plaat uit en iedere keer is het weer super virtuoos.
Verder voor mij hebben zij ook de ideale mix tussen electronisch en echte 'ouderwetse' en getalenteerde muzikanten op gitaar en drum..
Ozric Tentacles - Lemon Kush - YouTube
Ozric Tentacles - Air City - YouTube

Ah leuke muziek hoor, die gaat ook in de playlist. Zo, met de tips uit de Dubstep thread erbij inmiddels weer een hoop nieuwe muziek om te luisteren. Ik moet eens vaker dit soort threads doorspitten.
Computers en TV's moeten wel redelijk goedkoop blijven of lang mee blijven gaan omdat daar allerlei andere belangen aanhangen...Natuurlijk niet, jij hebt je PC/Mac aan jaren 80 prijzen gekocht he
(en dat is maar 1 van de véle voorbeelden)
Andere belangen?Computers en TV's moeten wel redelijk goedkoop blijven of lang mee blijven gaan omdat daar allerlei andere belangen aanhangen...