• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Studio sell-out

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door dob
Ow okay. koel. Wilde er alleen maar in het rood VERKOCHT bij zetten.... maar goed, maakt niet uit, want voor je het weet moet je het weer weghalen dat VERKOCHT....

De ClapTrap is er weer, dus die ga ik aanbieden aan Analogicbear...

Check je PB!!:maffia:

Ow okay. koel. Wilde er alleen maar in het rood VERKOCHT bij zetten.... maar goed, maakt niet uit, want voor je het weet moet je het weer weghalen dat VERKOCHT....

De ClapTrap is er weer, dus die ga ik aanbieden aan Analogicbear...

mail me maar wat er verkocht is, zet ik er in het rood wel VERKOCHT achter

Origineel geplaatst door marcuuu
Zou je een foto van de ms 10 kunnen plaatsen ?

Dat kan ik.

Ik heb van de cosmetische beschadigingen aan de bovenrand 2 close-ups bijgevoegd.
Qua functionaliteit is hij absoluut 100% in orde, en voor de rest oogt hij ook okay, zoals je op de collage kunt zien!
Over de prijs worden we het wel eens. PB anders even.

Attachments

• ms10.gif
    ms10.gif
    201,9 KB · Bekeken: 130
Ow en trouwens ff over die beschadigingen:
It wasn't me!

Ik heb hem zo overgenomen.

Hij schijnt daarvoor van Tom Holkenfiets ofzoiets (JXL) te zijn geweest, dus die zal er wel mee gegooid hebben.

Ow en trouwens ff over die beschadigingen:
It wasn't me!

Ik heb hem zo overgenomen.

Hij schijnt daarvoor van Tom Holkenfiets ofzoiets (JXL) te zijn geweest, dus die zal er wel mee gegooid hebben.

Even voor de duidelijkheid, wat Dob hier schrijft is waar! Deze synth is tot voor (heel) kort van mij geweest en ik heb hem (inclusief de lichte beschadiging) over genomen van Tom Holkenborg een tijdje geleden (toen noemde hij zich nog niet Junkie XL trouwens en had 3 van deze apparaten staan).
Wanneer je écht gaat voor een MS10, moet dat geen onoverkomelijk bezwaar zijn, want hij klinkt als een klok!!
:)

Stopt iedereen opeens? Blijf gewoon de weg volgen die je al deed. heb ook vaak periodes gehad,dat ik ermee wou stoppen. Maar nog steeds kan ik op deze manier me uitleven. Eigen dingen maken. Niks is eigelijk mooier,je eigen gevoelens,inspiratie what ever vertalen in muziek.BLijf je eigen weg volgen en leer te geloven in jezelf.

Hoop dat het bij iedereen een tijdelijke dip is.;)

Dat kan ik.

Ik heb van de cosmetische beschadigingen aan de bovenrand 2 close-ups bijgevoegd.
Qua functionaliteit is hij absoluut 100% in orde, en voor de rest oogt hij ook okay, zoals je op de collage kunt zien!
Over de prijs worden we het wel eens. PB anders even.

Die foto rechtsonder van de MS10, daar lijkt het wel of er een kogelgat in zit. :confused:

Origineel geplaatst door shortwave
Die foto rechtsonder van de MS10, daar lijkt het wel of er een kogelgat in zit. :confused:

Als je weet dat Holkenborg op één van zijn andere Ms 10's een ZWAAILICHT (niet werkend overigens) heeft gemonteerd, heeft hij bij dit exemplaar er blijkbaar eerst een kogel doorheen gejaagd om tot de conclusie te komen dat het niet bovenop maar aan de zijkant leuker/beter is. :)

Mensen waar lullen we over, verlos Dob van die spullen!

Origineel geplaatst door Neo Land
Als je weet dat Holkenborg op één van zijn andere Ms 10's een ZWAAILICHT (niet werkend overigens) heeft gemonteerd, heeft hij bij dit exemplaar er blijkbaar eerst een kogel doorheen gejaagd om tot de conclusie te komen dat het niet bovenop maar aan de zijkant leuker/beter is. :)

Mensen waar lullen we over, verlos Dob van die spullen!

[off topic]

Tom tom tom tom, wat ben je dom dom dom dom.

jezus man dat die je toch niet.

[/off topic]

Origineel geplaatst door justin
Stopt iedereen opeens? Blijf gewoon de weg volgen die je al deed. heb ook vaak periodes gehad,dat ik ermee wou stoppen. Maar nog steeds kan ik op deze manier me uitleven. Eigen dingen maken. Niks is eigelijk mooier,je eigen gevoelens,inspiratie what ever vertalen in muziek.BLijf je eigen weg volgen en leer te geloven in jezelf.

Hoop dat het bij iedereen een tijdelijke dip is.;)

Ja ik hoor je,

Maar dit IS mijn eigen weg. Ik ben nogal een impulsief iemand dat wel, maar toch heb ik sinds ik de knoop heb doorgehakt nauwelijks meer momenten van twijfel of gemis gekend.
Terwijl ik dit met die apparatuur in principe al sinds mijn 8ste ongeveer doe. Toen zat ik al met mijn vaders Yamaha/MSX en drumcomputer te klooien, ik wist er al snel meer van dan hij zelf :)

Maar toch; met deze apparatuur stoppen is eigenlijk een hele logische stap in mijn ontwikkeling.

Ik weet dat er bijna niks mooiers is dan zelfexpressie middels klanken, maar de manier waarop..... daar ben ik het niet meer mee eens. De interface is veel te ingewikkeld en omslachtig geworden. En er zit teveel vertraging en "verstapping" en beperking in, ik loop zo vaak tegen de grenzen van synths aan... dat een routering niet kan of een functie niet bestaat. Het is me ook allemaal niet direct genoeg. Ik heb geen zin op dat moment te moeten denken: dan ga ik die functie erin bouwen, nee die had er al in moeten zitten. Een beperking dus.

Welke manier wel/beter voor mij gaat werken weet ik nog niet. Maar die vind ik wel. I'm on my way. Voor nu heb ik veel interesse en wil ik gaan experimenteren met het gebruik van meer dan 2 boxen (quadrafonie enzo), ruimtes en rondzingende soundscapes. Mindtricks! Muziek in zijn huidige vorm... doet het voor mij niet meer.
En dan heb ik niet veel meer nodig dan wat oude casetterecorders, (of een pc-kaart met weet ik hoeveel uitgangen!) wat kabels en een zooi gedumpte boxen van de kringloop.

En inderdaad mensen, nou verlos me 's van die apparatuur, nogmaals: over prijzen valt te praten.

Update: (BamBam, wil je je rode stift nog 's uit de toverhoed trekken :))

- Mausi is verkocht
- Dep-5 is verkocht

En dan heb ik niet veel meer nodig dan wat oude casetterecorders, (of een pc-kaart met weet ik hoeveel uitgangen!) wat kabels en een zooi gedumpte boxen van de kringloop.

Zeg Dob,

Hou je uberhaupt NIETS electronisch van je gear meer over ??? Gewoon voor de heb ?

Er blijft vanzelf wat over....

Het jammere is dat de dingen waar ik het meeste geld voor terug zou krijgen ook de dingen zijn die ik het minst erg zou vinden ze verplicht (geen kopers) te moeten bewaren ergens in een hoekje.
Terwijl die wel in mijn financiele mede-overweging het zwaarste tellen.

Zoals de Roland CR-78, en de Teisco 110F.
Dat zijn echt unieke stand-alone speelgoedjes met een grandioos geluid waarmee je je zonder midi toch wel amuseert; stroom en een koptelefoon volstaan.

En die CR is in zo'n goeie staat dat ik er gewoon voor terug wil hebben wat ik zelf betaald heb. Als iemand dat niet geeft zal ie ook niet zo zuinig ermee omgaan, en het maar behandelen als het zoveelste consumers-drumbakje en..... jongens dit is de eerste programmeerbare micro-controller gestuurde drummachine! De moeder van de 808 en de 909! Dat ding is me echt dierbaar geworden, die mag alleen naar goed en serieus personeel toe. Echt ik houd bijna net zoveel van dat ding als van mijn katten. Ik heb hem ook zo duur gemaakt dat niemand hem wil, en misschien maar goed ook. Maar hij is mijns inziens het dubbele waard, als het niet meer is. Al zet je hem niet eens aan, maar ergens neer als kunst/cultuurobject. Zo mooi als een apparaat kan zijn. Gekleurde knoppen a la lego en een houten buitenkant.... switches die gewoon zonder twijfel nog 500 jaar functioneren, en ook met die intentie gebouwd zijn (in contrast met het huidige beleid: als het ding maar blijft werken totdat de garantieperiode verstreken is), en dat al voelbaar als je pas 1/4 geswitchd bent.... je moet kwaliteit kunnen waarderen. Als je dan aan komt kakken van ik geef je 150 euro voor, dan heb je het toch niet helemaal begrepen. Barbaars!

- kick-

En toen hadden we toch maar wel een deal,
verstandig hoor, Neo!

Muziek is verdomme inderdaad een erg hardnekkig virus waar geen genezing voor bestaat.

Maar een frisse wind door mijn kijk erop is er wel doorheen gewaaid, dus dat is goed :), en spijt van de verkochte spullen heb ik helemaal niet. En och wat zal het jullie ook interesseren!

In ieder geval, dob Audio gaat gewoon lekker door met wat freubelen met geluidjes. Wie ben ik om wel even te denken dat ik zonder kan...... hoe manisch kan iemand zijn :kroon:

En och wat zal het jullie ook interesseren!

Als jij schik hebt van je synth(s) is dat toch OK?

Dat je wellicht even wat afstand moest nemen is toch verfrissend? Kun je tenminste weer ongedwongen plezier hebben toch?

Geef mij een elastiekje en ik ben ook uren zoet met baslijntje erop te 'bouwen'. Het gaat helemaal nergens over verder maar is het wel gaaf. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back