• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Studio sell-out

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Wegens toe aan hele lange muziek-maak-pauze :D

tussen <> = prijs

Korg ms-10 < 330> cosmetisch defect aan plastic rand, daarom wat afgeprijst!
Pearl sc-40 VERKOCHT
Roland dep-5 <150> fx unit, veel draaiknoppen, oud en goed! (zie foto)
Yamaha A3000 <600> versie 2, 7 maal 500 Mb sampleopslag, knoppen onlangs schoongespoten! (zie foto)
claptrap VERKOCHT
Oberheim matrix 1000 <300> wat goedkoper dan anderen; display (waarop je zelden zal kijken!) is zichtbaar geplakt! (zie foto)
Yamaha promix01 <600> live gebruikt door vorige eigenaar, bij mij alleen in studio, functioneerd perfect!
Juno 106 <350> classic
Teisco 110f <550> analoog monosynth monster, met moog-style filters, met orginele hoes
Roland cr-78 <400> in absolute mint-staat, geen spoor van gebruik te bekennen
Doepfer m.a.u.s.i. VERKOCHT
Yamaha tx81z VERKOCHT
Kawai xd-5 VERKOCHT
Digitech studiotwin <150> fx unit
Behringer Ultrafex II <90> mastering tool (zie foto)
Philip Rees geval <35> van 1 midi out naar 4

10 HE flightcase <125> op zwenkwielen met "lock", ventilatieraampjes, handvaten, superrobuust, dubbele onderkantplanken, voor en achterkant kunnen eraf, van bandje geweest (zie foto 2)

Nouja en dan heb ik nog een grote zak kabels...... iemand interesse?
Jack-jack, tulp-tulp, XLR-jack, xlr-xlr, verloopstukjes, etc.

Over prijzen kan gepraat worden, bij aankoop meerdere dingen korting!

Alles in 1 koop, met DE kabelzak en nauwelijks gebruikte microfoon (nieuw 90 euro), voor <4200>!!!
Sla je slag......

Attachments

• rack1.gif
    rack1.gif
    86,6 KB · Bekeken: 154
Last edited by a moderator:
Je gaat toch niet stoppen he . Ik zat net te wachten op het vervolg van Fonotheca 001.

Sell-out

Sell-out

He dob,

Kan je niet beter je studio voorlopig barricaderen of een aantal grote sloten op de deur doen, zodat alles voorlopig veilig achter slot en grendel staat. Want wie zegt dat je over enkele weken niet weer de kriebels krijgt om achter de synths te kruipen. Bij mijzelf is het in het verleden ook zo gegaan. Synths wegdoen omdat ik zogenaamd geen zin meer had in muziek maken en dan een maand later opnieuw apparaten kopen omdat de zin er toch weer was. Goed nadenken voordat je iets wegdoet, volgens mij krijg je er zoiezo spijt van.:biertje:

Zeg Dob..

Ik vind het heel dapper wat je doet..

Zelf zit ik er ook nog steeds aan te denken, en ik mijn geval scheelt het ruimte ook nog...:confused:

Eej dob, leeg je PB doos ! :)

Die KlappeTrappe ist verkauft ! :)
Dob, ik PB je mijn adres e.d. nog door...

Even over die Matrix 1000, die is van mij geweest. Dat display is losgeraakt toen ik hem aan Dob verstuurde met TPG (zeer goed ingepakt overigens). Voor de rest is dat apparaat gewoon helemaal toppie. De afdekkap is bewust ietsjes omgebogen om de bekende Matrix 1000-brom (voeding komt tegen afdekkap aan) tegen te gaan.

Kortom, je kunt die Matrix 1000 met een gerust hart kopen, technisch is 'ie 100% (tenminste, zo is íe bij mij weggegaan en Dob kennende zal die nog steeds 100% zijn). :okdan:

beste dob, ik herhaal hiermee de anderen: doe niet alles weg, maar laat een klein ietsie pietsie
spulletjes staan in een donker hoekje voor het geval de kriebels terug kriebelen...

peace

cloudy

nou jongens, bedankt voor alle steun enzo, echt heel erg waardevol!

Maar........... ik loop al erg lang met dit idee in mijn hoofd, en het moet gewoon een keer gebeuren. Er zullen vast dingen zijn die ik niet zo 123 kwijtraak, dus dat er iets blijft staan zal wel....

fono002 komt waarschijnlijk nog steeds gewoon in het najaar uit, cornerman!

Maar echt het scheelt me zoveel geld, plaats, energie en tijd........ ik leef al 4 dagen in extase. Eindelijk gewoon een slaapkamer om in te slapen, dadelijk schaf ik een jeep aan van het geld denk ik zo, en ik ga voorlopig even gewoon buiten van het leven genieten zoals een normaal mens!! Ik wil niet op mijn 80ste omkiepen en mijn hele leven in een hok met apparatuur gezeten hebben. No way.

Mijn muziekmakerij zal niet hier stoppen, zo zie ik het niet, maar hoe en wanneer het verder gaat .... only god knows.

And now for something completely different!

Tsja, soms moet dat gewoon.

ps. als je nog (patch)kabels of zo over hebt ben ik evt geinteresseerd. :)

Voorlopig ga ik relaxt wat DJ'en, dus als ruilwaar wordt er vanaf heden geaccepteerd:
draaitafels (sl1200's favoriet natuurlijk)

Reeds verkocht: (ik mag mijn eigen posts niet wijzigen, anders had ik het daar erbij gezet)

Kawai xd-5
Pearl sc-40
Yamaha tx81z
Simmons claptrap

En er zijn onderhandelingen over de kabels, Phillip Rees, flightcase en cr-78 gaande........

De in-1-koop vervalt dus natuurlijk..... maar een bod doen op alles wat over is mag!!!

Claptrap, Jammer! ik gei zoek er nog een:duivels:

Origineel geplaatst door dob
Voorlopig ga ik relaxt wat DJ'en, dus als ruilwaar wordt er vanaf heden geaccepteerd:
draaitafels (sl1200's favoriet natuurlijk)

heb wel nog een soundlab draaitafel.
heb ook nog veel platen, wat voor soort muziek zoek je?

soundlabs, hm.... Ik wil echte!
SL-1200'jes dus.

Wat ik voor platen zoek? Nou ik heb er genoeg staan om voorlopig zoet mee te zijn!
Ik draai alles door elkaar.
Als het maar mix en dansbaar is (eigenlijk is alle muziek dansbaar, maarja), simpel en voor zijn raap, en als ik het maar voel.

okay,

de Phillip Rees is er ook uit.

(moderator; waarom mag ik die eerste post niet editten? dat zou veel handiger zijn!!)

De kabelzak trekt veel kruimeldieven!!
Dus er gaan eerst wat losse setjes uit, daarna geef ik wel even een overzicht van wat er over is....

Origineel geplaatst door dob
(moderator; waarom mag ik die eerste post niet editten? dat zou veel handiger zijn!!)
Omdat er dan hele onduidelijke threads ontstaan..

Dan wordt er gepraat over een matrix1000 terwijl die weggehaald is in een advertentie...

We willen een soort van history opbouwen van tweedehands synths en daarom willen we niet dat er geedit word in de eerste post.

Philip Rees en Claptrap zijn nog in de aanbieding, omdat krz het weer nodig vond om een 2ehandse MD te gaan halen.

Excuses aan dob.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Omdat er dan hele onduidelijke threads ontstaan..

Dan wordt er gepraat over een matrix1000 terwijl die weggehaald is in een advertentie...

We willen een soort van history opbouwen van tweedehands synths en daarom willen we niet dat er geedit word in de eerste post.

Ow okay. koel. Wilde er alleen maar in het rood VERKOCHT bij zetten.... maar goed, maakt niet uit, want voor je het weet moet je het weer weghalen dat VERKOCHT....

De ClapTrap is er weer, dus die ga ik aanbieden aan Analogicbear...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back