vraagje voor akai miniak owners

Tjaila

Nieuwkomer
Hello,

ik heb een vraagje voor miniak owners
ik zag iets raars op de voeding van mijn miniak (1,3A ipv 1,5A op de miniak zelf)
dus : hebben jullie ook deze voeding :

1.jpg

2.jpg

3.jpg

op het net vind ik alleen maar van die voedingen met 2 draden aan, niet dit model die rechtstreeks in de muur geplugd wordt
de support van AkaiPRO doet nogal vaag...

alvast bedankt om te bevestigen/ontkennen !

T.

Geen Miniak hier, ik heb wel een Micron gehad maar weet echt niet meer wat daar voor voeding bij zat. doet ie het wel?

hij doet het wel, maar als ik aan "de aansluiting" frummel (daar waar de voeding in de miniak gaat) dan slaat ie uit en weer aan en weer uit en weer aan...

dus daarom zou ik graag weten of dit de wel de juiste voedingsadaptor is, voor ik verdere stappen onderneem

ik contacteerde ook al akaipro support, maar die waren (na 27 dagen !!!) vrij onduidelijk in hun antwoord...

alvast bedankt voor je reactie !

T.

als 'ie het door heen en weer wiebelen soms wel en soms niet doet dan ligt dat idd niet meteen aan de adaptor...
er moet dus ff iemand naar de connector op het apparaat zelf kijken...

of de adaptor zelf goed is of niet zou je kunnen lezen in de handleiding van het aparaat toch?

Het ziet er nogal Alesis uit (Akai is tegenwoordig onderdeel van Alesis). Ik denk dat bij mijn Alesis Nanopiano dezelfde adapter zit.
Ik denk nog met weemoed terug aan mijn eerste Alesis Midiverb III, waar zelfs een handtekening op stond van degene die het apparaat heeft inelkaar geprutst.
Als het op 'American Quality' aan kwam, dan had de medewerker van Alesis beter geen handtekening kunnen zetten. ;)

Laatst gewijzigd:
Back