WTF is er gebeurd met MTV?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
digitenne is maar 9 euro per maand dus das best goedkoop

Het kost je niet alleen 9 euro in de maand, maar het kost je ook bakken met kostbare tijd, daarbij loop je gegarandeerd hersenschade op van het kijken naar TV, nee, mij niet gezien. :D

als je die 9 euro verder wilt uitmelken door ook nog naar de slechte zenders te kijken dan is het eigenlijk nog steeds te duur :D
als de jongeren nu MTV kijken huiver ik voor de toekomst
dat had ik al nauwkeurig weten te constateren in een eerdere post...

Nja dit is de MTV zoals ik hem heb gekend:

2:57, heb effe liggen brullen van het lachen. Heerlijk.

Youtube is een tijdmachine..

Laatst gewijzigd:
tjah

Attachments

• 538990_502041663145558_900997458_n.jpg
    538990_502041663145558_900997458_n.jpg
    40,2 KB · Bekeken: 61
het is nu onvoorstelbaar dat ze ooit dit hebben uitgezonden (het is een videoclip)

MTV heb nog wel 2 muziek kanalen, althans hier dan in 020 op de digitale kanalen, maar die zijn net zo erg als 538 of slam, dus je mist er nix an, ze hadden het net zogoed op 1 kanaal kunnen uitzenden.
Op cultura24 is nu een docu uit de 60's over jongeren en muziek, gaat over moeilijke Jazz en RMB en Beat muziek, (die blijft leuk "Beat Muziek").
Wel leuk om dat contrast met nu te zien, toen hadden jongeren iig meer smaak en verstand van muziek dan nu.

Mooie tijden, jeugd sentiment. Tegenwoordig hap,slik,weg zooi.

Kan wel lachen om Ridiculousness! En geniaal dat Beavis and Butthead weer terug zijn! (Uh, uh uh uhuhuhuh, uh)

En Jackass, Dirty Sanchez, Vive la Bam en Nitro Circus kan ik ook wel waarderen. Alleen helaas komen die niet meer.

Maarja, voor de meesten hier was vroeger alles beter...

zo moeten zich gewoon de ballen uit de broek schamen dat ze zich nog M(usic)TV durven te noemen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back