WTF is er gebeurd met MTV?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Misschien is de populaire muziek van tegenwoording zo slecht dat ze het niet durven te tonen! Dan maar reality shows eh, voer voor de hersenloze.

De enige reden voor mij om vroeger MTV te kijken was Maiken Wexø...

Attachments

• Maiken Oh Maiken.jpg
    Maiken Oh Maiken.jpg
    37 KB · Bekeken: 130
dat kwam ook omdat MTV en alle andere komkommerschele kanalen etc niet meer om alternatieve muziek heen konden, het was gewoon TE groot, een explosie van latente jaren 80 undergound energie die losbarste begin 90's... wat dat betreft idd een erg gave tijd en dat was die 120 minuten ook...

Ik wil niet veel zeggen, maar die front 242 meuk is gewoon de afrojack van toen hoor hee
Kom op man, als dat nou de verheffende shit is... Damn

het overgrote deel van de front plaatjes zijn het idd 'net niet', klinkt in mijn oren soms een beetje als stoer doen terwijl het als een MIDI file klinkt (dat kan ook komen door de asociatie met de soundblaster bij het horen van al die FM sounds) ...maar dat album uit '91 heeft toch wel een paar geinige...

aha erlebnis, heb zelfs dit nog eens gekeken volgens mij

wtf is er gebeurd met het synthforum ??
al meer dan 1000 hits op een topic waarin nog eens wordt uitgelegd dat mtv na een korte beginperiode shit werd en altijd shit bleef:?

Waarom zitten jullie je sappel te maken over MTV terwijl Char en AstroTV ook op diezelfde buis verschijnen?

oeps en weg was het:
nou nogmaals dan maar:
een extra shit treat is natuurlijk altijd welkom
en een muziekje ook:

( rock and roll)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back