Ik had deze op SC al even beluisterd. Ik vind het een heel fijne track! Paar dingetjes: de pads vind ik wat aan de zware kant voor het type track, ik houd zelf wel van een beetje lucht. Daarnaast zou ik iets meer definitie in de drum lekker vinden, dus misschien ergens een subkick de maat laten aangeven vanaf 1:43 of een clap of snap erin. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat juist helemaal niet e bedoeling is.
Tot slot zou een lead niet misstaan, zo eentje met wat glide erin.
Die off tune toeter kan wel waarderen!
Fijne sfeer en inderdaad prima voor een zondagmiddag
Dank voor je feedback. Ik wilde het wel een beetje minimaal houden, dus juist niet teveel lagen en ritmegebeuren enzo. Voor ik het weet zit ik dan weer een track op te tuigen, terwijl het me meer als intermezzo-achtig ding was bedoeld. Ik heb me wel moeten inhouden overigens.
Die pads ga ik nog even naar kijken, net als naar de sax (andere reacties waren iets anders dan de jouwe...)
Heb geen probleem met de strings. Lekker wollig en warm. Is helemaal goed zo.
Mag wat galm op de intro piano.
Helaas vind ik die 'off tune' sax een beetje afbreuk doen aan de sfeer op het laatst. Staat om die reden ook stil he...? Toch een beetje spijtig.
Verder knappe sfeer.
als je alle piano hits reversed gaat het snel vervelen , of voorspelbaar worden. Ik zou meer afwisselen met reversed en normaal je kunt ook bv een paar keer alleen de reverb reversen,
Die sampel zit duidelijk op de achtergrond, maar net iets te stil vind ik. Als je hem iets harder zet dan ga je goed horen dat die ene of twee noten totaal niet samengaan met de akkoorden.
Het is geen freejazz hé ? Dan zou het misschien nog kunnen. Maar het is geen ramp hoor.
En zoals Flyweight hierboven ook aangeeft : heel sterke basis, maar er kan hier en daar nog wat aan gesleuteld worden.
Wat je nu hebt vind ik in elk geval al heel sterk.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.