[techno] Dave Mech - Quarantine

Ik zou zeggen probeer de meest platte labels, dan heb je het meeste kans. Vooral die 1456 in een dozijn zullen het wel slikken :D

Mjah precies. Als het je muziek niet is, reageer dan niet of technisch inhoudelijk, in plaats van een flauwe opmerking te maken. Zeker als moderator, een beetje apart.

Sluit het topic maar. Dit soort reacties heeft niemand wat aan. Cheers.

Fair enough. Maar misschien helpt het om bij je volgende track even aan te geven of je feedback wilt en waarop (compositie, mix, arrangement, sound,...). Daarnaast blijft het gewoon een forum waar je reacties kunt verwachten. Ook van mensen die je muziek niet direct op de iPod zetten. Ik krijg ook reacties van mensen die mijn muziek niet waarderen. Part of the game.

Voor een positieve noot. het gezelschap hier is zo divers, dat er ongetwijfeld lieden/leden rondlopen die het allemaal wel prachtig vinden...

Zeker, zeker. Ik forum al lang genoeg om dat te weten. Ik vond het gewoon opmerkelijk dat een moderator zoiets plaatst. Er staat ook duidelijk 'techno' in de titel. Is het je stijl niet? Luister dan niet :) Of luister naar de productie, als je dat interesseert.

Ik had er wel iets meer info bij kunnen plaatsen inderdaad. Het ging me puur om de vraag die er onder staat. Feedback is niet nodig per sé, maar als men een inhoudelijke opmerking heeft sta ik daar uiteraard voor open. Een grapje vind ik ook niet erg, maar wat hij zegt is eigenlijk beledigend en zelfs een tikkeltje arrogant.

Aniehoe, lekker belangrijk allemaal. Laten we maar weer overgaan op een muzikaal onderwerp ;)

Uuuuh, techno is heel erg mijn smaak. Ik koop ook al best lang vinyl en alles wat daarna is gekomen. En een moderator kan ook reageren als lid heh.

Het is ook geen slechte track, maar wel vrij doorsnee. Ik zou het zelfs op het label van meerdere Duitse techno helden kunnen zien verschijnen waarvan ik door de verflucht nu niet op de naam kan komen. Dat neemt nog niet weg dat het vrij doorsnee techno is.

En een tikkie arrogant.. daar begon jij mee als zijnde het nogal voor jezelf duidelijk is dat het reeds label waardig is :D

Ehm, ik zou Berghein proberen dan. En Djax, heb je ook kans. ESHU, heel nieuw, maar wie weet. Kanzleramt, wie weet. Is ook wel jou steil.

...en het label van The Advent! Daar zocht ik naar. En in Frankfurt zitten ook wat labels die wel passen, ken wat volk uit Offenbach: http://www.robert-johnson.de/

Dolle Duitsers :D

Nou, was wellicht wat ietsje te grappige bui. Nadeel van zon forum is dat men je kop nie kan zien als je iets tiept.

haha dat kan ook wel een voordeel zijn ;)

'k vond t eigenlijk ook wel wat ongeloofwaardig overkomen dat je aan de ene kant zegt technofan te zijn en dan the Advent plat noemt. dat moet wel in een jolige bui gezegd zijn ;)

maar voor die "kop" zijn toch smilies uitgevonden...?

maar voor die "kop" zijn toch smilies uitgevonden...?

Die staat er ook achter :P Misschien kent de TS mijn gemiddelde post nog niet :maffia:

Back