Novation A-Station - Modwheel linken aan LFO1/2 speed

Humagednb

Wuuuu-waaa-waaa-boooooooo
Dag mensen,

ik zoek vertwijfeld een mogelijkheid om mijn Modwheel informatie te linken aan de LFO speeds van mijn A-Station. Weet iemand of dit uberhaupt kan?

Het handboek geeft hier geen informatie over.

In ieder geval enorm bedankt!

Gegroet,
Gereon

Indien je jouw Modwheel kan instellen dat ie bepaalde CC-codes kan doorsturen, dan kan er wel een en ander. Ik zie niet direct één bepaalde CC die de LFO speed instelt van alle drie oscillators tegelijk.
Bijvoorbeeld CC51 stelt het volgende in: LFO1 PITCH AMOUNT (Voor OSC2)
Staat allemaal wel mooi uitgelegd in Appendix A5-6-7.

Dag Hermax,

thanks voor de info, heb jij een idee of ik dit deel van de handleiding ergens als PDF kan vinden? In mijn handleiding ontbreekt deze info... ik ben gewend dat er bij mijn synthesizers altijd een sheet mee wordt geleverd die de verschillende CC-Info en de eraan gekoppelde componenten/functies representeert. Maar die ontbreekt op dit moment, neem aan dat deze dus in de door jou genoemde appendix terug te vinden zijn?

I.i.g. echt bedankt hiervoor!

Echt geweldig, vooral het feit dat deze voor de jongere A-Station is (ik heb de blauwe, niet de 'nieuwe' zilveren). De handleiding die ik hier vindt wijkt enorm af van het papieren stukje thuis. Ga hem vanavond met een bak koffie erbij goed doornemen. Echt bedankt!

Back