Op zoek naar goede Monitorspeakers

Status
Please reply by conversation.

Hoodlumx

Nieuwkomer
Ik heb ongeveer 80-100 eur om uit te geven, 2 stuks graag. en met INGEBOUWDE VERSTERKER!

ik ben bang dat je toch even moet doorsparen...
ik zeg zeker niet dat je voor het duurste en beste moet gaan, maar 2x goede versterker en 4x goede conus (tweeter en mid/bass voor beide kanten) en bekisting voor 80/100 euro, zit je aan 15,- per basis onderdeel... Dus dat zal je niet eens kunnen DIY-en voor die prijs..

Ik heb hier de rokit5 staan, die me destijds 250 per stuk hebben gekost en achteraf gezien had ik toch echt het grotere broertje willen hebben als het om goede weergave gaat...

Ik raad daarom aan eerder te denken aan 100,- per monitor en dan bij tweedehands kijken of je daar iets vindt. Tweedehands kan die prijs voor je ten minste nog een beetje drukken, maar veel lager zal het niet worden als je 'goede' monitor speakers wilt hebben

Ik zag op marktplaats wel een Rokit KRK 5 voor 210 staan maar die zijn nu ook al verkocht

Bedankt voor de reacties btw, als iemand KRK heeft let me know!

RP-5's zijn echt wel goed genoeg om mee te beginnen. Kleine speakers zijn vaak beter in akoestisch onvoordelige ruimtes.

Hoi hoi! Heb je inmiddels al speakers? Waarschijnlijk wel, maar ik zeg het toch maar even...
Ik heb hier in de studio een set Behringer Truth B3030A staan. Mag je voor 200 komen halen. Voor dat geld kan je niet beter krijgen...

Groeten,

Kai

kai@headroomstudios.nl

Status
Please reply by conversation.
Back