Een project wat ik al tijden op wilde starten kreeg een extra duwtje door een wedstrijdje waar ik voor toegelaten was. Hierbij het eerste officiele nummer:
Lekker rustgevend, kan eigenlijk verder niet veel nuttigs melden
Lekker einde.
Misschien wat proberen met 'ruis' sweeps wat je al een beetje doet maar dan dikker, als opbouw. sssSSHHHwhoeffff...
Leuke opzet, het "adem" effect werkt erg goed
Het orgelt jengelt een beetje, vind ik. Volgens mij zou het baat hebben van een lofi sample of stoffige vocal of iets dergelijks
Lekker rustgevend, kan eigenlijk verder niet veel nuttigs melden
Lekker einde.
Misschien wat proberen met 'ruis' sweeps wat je al een beetje doet maar dan dikker, als opbouw. sssSSHHHwhoeffff...
Bedankt! Ik ben het er wel mee eens dat het geheel op een gegeven moment iets voller mag. Ik krijg ook wel steeds meer zin om het nummer toch nog wat uit te gaan breiden.
Leuke opzet, het "adem" effect werkt erg goed
Het orgelt jengelt een beetje, vind ik. Volgens mij zou het baat hebben van een lofi sample of stoffige vocal of iets dergelijks
Ook bedankt! De lead LFO'ed ook een semitoon op en neer dus dat jengelen zou wel heel goed kunnen Een vocal is zeker de moeite waard om eens te proberen!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.