Hallon

Rivalo

Nieuwkomer
Ik lees hier al wel een tijdje mee en zit ook op andere fora's. En heb me maar eens aangemeld. Produceer soms muziek (http://soundcloud.com/rivalo). Had een Novation Ultranova, maar weggedaan omdat monotimbraal voor een digitale synth nou niet echt geweldig aanvoelde. Heb nu nog een Yamaha DGX-630, maar die wil ik een keer vervangen maar nog geen flauw idee voor wat.
Probeer me ook al een beetje te verdiepen in DIY dingen. Ik vind met circuitjes en microcontrollers geluidsgolven opwekken wel erg interessant.

Ik hou zelf enorm veel van melodische en relaxte muziek. Hoe meer melodie hoe beter :P

Ik zie jullie verder nog wel hier op het forum denk ik ;)

Wees welkom en gegroet.

Ik heb net even een paar van je tracks beluisterd, en naar mijn smaak zitten er wel een paar leuke dingen tussen. Ik ben met name benieuwd naar de tracks die je hier in het "Tracks" forum gaat posten.

Ennuh..: fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora) :geslaagd:

EDIT: Wat me opvalt is dat er nogal wat onafgemaakte tracks bijstaan. Hoe zit dat?

Bedankt, Ik ben nogal slecht in dingen echt afmaken. Vaak heb ik een idee voor een melodie maar de rest ontbreekt totaal. Vaak zet ik dan al wel een stukje op soundcloud. Probeer het nu een beetje af te leren :P

Back